Diary Game Better Life 3. Sezon 31 Mayıs 2021 . Bugünüm Nasıl Geçti?

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Merhabalar herkese. Bugün güne oldukça erken başladım. Küçük kızımı okula hazırlamak için 7.30 da kalktım. Kızımı hazırlayıp okula bıraktım. Aslında eşim götürüyordu kızımı okula ama nöbetten döndüğü için uykusunu bölmek istemedim.
IMG20210531084233.jpg
Kızım okul bahçesine girer girmez her zamanki gibi oyun alanına koştu. Kızımı okula bıraktıktan sonra eve döndüm.

Saat 9. 00 gibi büyük kızım kalktı ve onun için kahvaltı hazırladım. Bugün kahvaltı için krep yaptım. Kızlarım krep yemeyi çok seviyor. Böylece hem süt hem yumurta yemiş oluyorlar. Bu durumdan ben de oldukça memnunum.
IMG20210531112954.jpg

Evde biraz çalıştım. Daha sonra kızımın okuldan alınması gerekiyordu. Alışverişe gideceğim için kızımı da okuldan ben aldım. Daha sonra kızımla birlikte alışveriş için mağaza ve markete gittik.
IMG20210531122145.jpg

IMG20210531124010.jpg

Markette kabak çiçeği gördüm. Ne kadar sevindiğimi tahmin bile edemezsiniz. Kabak çiçeği dolmasını çok severim. Hatta Defne'ye hamileyken yemeyi çok istemiştim fakat bulamamıştım. Yerine kabak dolması yapıp yemiştim. Kabak çiçeği dolması Ege'de çok sevilir ve yapılır ancak Kilis'te kabak çiçeği bulmak çok zor. Hatta burada sanırım bu dolmayı bilen yok. Markette kabak çiçeklerini görünce hemen satın almak istedim ancak satılmadığını söylediler neyse ki istediğim kadar ücretsiz alabileceğimi söylediler. Ben de epey topladım.
IMG20210531120830.jpg

Akşam yemeği olarak çiçeklerle dolma hazırladım. Dolma gerçekten çok lezzetli oldu. Bir başka gönderide mutlaka tarifini sizlerle paylaşacağım.
IMG20210531215221.jpg

Akşam yemeği için arkadaşlarla piknik alanında buluştuk ve birlikte yemek yedik.
IMG_20210601_004455.jpg

Piknikten eve döndük. Saat epey geç olmuştu. Kızlarımı uyutmak için hazırladım . Kızlarım uyuduktan sonra ben de biraz dinlenme imkanı buldum.

Bu günümü bu şekilde geçirdim.

Değerli vaktinizi ayırarak gönderimi okuduğunuz için teşekkür ederim.

Sevgiyle kalın, hoşça kalın...

Sort:  
 3 years ago 

Kabak dolmasına sarımsaklı sosu da ekleyin, mükemmel :)

İki hafta önce sarımsaklı yoğurt yedim ve zehirlendim ondan beri sarımsak yiyemiyorum. Umarım geçicidir çünkü sarımsağı çok seviyordum

 3 years ago 

Aaa çok geçmiş olsun, geçici olduğunu düşünüyorum, inşallah da öyledir.

İnşallah ☺️

Ben çok severim kabak dolmasini, ellerinize saglik...afiyet olsun🙏

Teşekkür ederim ☺️

 3 years ago 

ooo çok hamarat gördüm seni :) krepler efsane olmuş bir ara tarifini atar mısın uzun zamandır yapmadım senin tarifle yapmak isterim

tabiki o halde en kısa sürede bir post paylaşırım :)

 3 years ago 

Kısmetlisiniz Kilis'te bile.kabak çiçeği buluyorsunuz. 🤍 Ellerinize sağlık. Afiyet şifa olsun..

Teşekkür ederim. Evet gerçekten çok şanslı biriyimdir. Maşallah şansıma :))

 3 years ago 

🧿

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62639.70
ETH 2439.41
USDT 1.00
SBD 2.64