Club5050 21.07.2022 Thediarygame /// Yaz Tatilimin Sonu / Kuzenim Ve Ailesinin Bizi Ziyareti

in Steemit Türkiye2 years ago

Herkese merhaba
Sizlere harika geçen haftasonundan bahsetmek istiyorum. Tatilinizin son haftasonuydu. Müdür yardımcısı olduğum için yaz tatilimiz sona erdi. Ama geçtiğimiz haftasonu gerçekten çok eğlenceliydi ve bu eğlencede depoladığım enerji uzun bir süre bana yetecektir.

Öncelikle cuma gününden başlayayım anlatmaya cuma akşamı akrabamızın düğünü vardı. Önce düğüne gittik. Düğünler güzel ama bizde iki çocuk olduğu için biraz yorucu oluyor. Kızlarım sürekli yanına gelip elimden tutup kantine götürüyorlar. Anlayacağınız düğünler artık bizim için değil çocuklarımız için eğlenceli. Ben zaten pek oynamayı seven birisi de değilim. Düğünün en güzel yanı uzun süredir akrabalarla görüşemiyorduj herkesi bir arada görmüş oldum.
Geleneksel olarak da düğün sonunda gelin ve damatla hatıra fotoğrafı çekildik.

Düğünden sonra biz çıktık ve iskenderuna geçtik. Aslında sabah gidebilirdik ama sabah kuzenim ve ailesi geleceği için pınar erken gidip hazırlık yapmak istedi. O yorgunlukla araba sürmek hiç güzel değildi neyseki gece oldupu için yol boştu ve 2 saatte evimize varabildik.

Sabah ben öğleye kadar uyudum. Saat 12 gibi eşim uyandırdı. Kuzenim ve ailesi yola çıkmışlardı. Onlar gelmeden eksik bir kaç şeyi almamı istedi. Kalktım kahvaltı yaptık sonra ben alışverişe gittim.
Daha sonra kuzenim ve ailesi geldi iki günlük kısa sürecek tatilimiz başladı.
Onlar da kahvaltılarını gelmeden önce yaptıkları çin hep birlikte hazırlandık ve plaja gittik.

Çocuklar sıkılıncaya kadar sahilde kaldık. İskenderun'un suyu ılık ve denizi sığ. Çocuklar için harika oluyor. Gerçi bizim kızlar simitle ve kollukka yüzmeyi öğrendiler bile. Sahilde bir şeyler atıştırdık ama karnımız yine de acıktı. İnternetten bulduğum güzel bir restorana gitmeye karar verdik. Plajda duş alıp üstlerimizi değiştirdik. Plaj yakınındaki yemek yiyeceğimiz yere gittik. Gerçekten çok güzeldi. Bahçesinde oturduk ve hem mekanı hem lezzeti hem de fiyatı çok beğendik.

Yemek olarak buraların meşhur yemeği belen tavayı sipariş ettik. Eğer kilis tava yememiş olsaydım beğenebilirdim ama ben lezzet olarak pek beğenmedim. Ama görsel olarak çok iyiydi. Çocuklar için söylediğimiz lahmacun ve mezeler ise çok lezzetliydi. Belen tava da güzeldi ama ben bu kadar sulu et yemeklerini sevmediğim için benim damak zevkime uymadı.
Mekan çok güzeldi bu yüzden epey burada oturduk. Çay içip sohbet ettik.

Çocuklar da biz de denizde yorulmuştum bu yüzden geç saatlere kadar kalmadık ve eve döndük.
Bugün hem dünden kalma düğün yorgunluğumuz, hem yol yorgunluğumuz hem de deniz yorgunluğumuz olduğu için erkenden uyuduk.
Erkenden dedimse yine uyumamız gece 11.00
bulmuştur.

Bugünüm bu şekilde geçti. Yolunuz arsuza düşerse kervan restoranta mutlaka gitmenizi tavsiye ederim.
Bir sonraki günümü de başka bir postta anlatacağım.
Şimdilik bu kadar hoşçakalın arkadaşlar.

Not: Fotoğrafların tamamı bana ait. Cep telefonum ile çektim.

Congratulations, your post has been upvoted by The Team Industrial Seven.
We support posts using the @Steemcurator06 account.
Keep typing thediarygame and using the thediarygame tag