TheDiaryGame | BetterLife by @ipekyuksel | Enerjik Bir Gün

in Steemit Türkiye3 years ago

IMG-20210727-WA0008.jpg

Merhaba Arkadaşlar 2 gündür yoktum. Çünkü bazı işlerim vardı o nedenle Steemite giremiyordum. Neyseki tekrardan geldim. O zaman hemen günlüğüme başlayayım.

Daha eve gidemedim. Annem beni bırakmıyor. Ablam memlekete gittiği için yanında birinin olmasını istiyor. Bayram dolayısıla bende yanına gittiğim için. Annem sıkılmasın diye biraz daha yanında kaldım.

IMG-20210727-WA0012.jpg

Sabah kahvaltısından sonra annem öğleden sonra Pazara gideceğimizi söyledi. Bende tamam dedim. Pazara gittiğimizde her zamanki gibi kalabalık bir ortam vardı. Ama biz alacağımızı alır almaz hemen çıktık.

IMG-20210727-WA0011.jpg

Eve geldikten sonra, malzemeleri yerlerine koydum. Aklıma sonradan geldi, meğer bende kuaföre gidecektim. Neysek geç olmadan aklıma geldi. Kuafördeki işim bittikten sonra eve geldim

Annem bana sürpriz yapmış. Çiğ köfteyi sevdiğimi biliyor. Ben kuaförden gelene kadar bitirme kıvamına getirmişti. Biraz dinlendikten sonra çiğ köftemi afiyetle yedim
Screenshot_20210728_154201_com.android.gallery3d.png

Evet arkadaşlar günlüğüm bu şekildeydi. Okuduğunuz için teşekkürler.

Sort:  

Çiğköfteyi ben de çok severim. Afiyet olsun

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi..png

Steemit-türkiye topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Steemit-türkiye topluluğundaki aktif post sayısını artırın ve aktif olmaya devam edin .

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 56386.16
ETH 2529.81
USDT 1.00
SBD 2.49