TheDiaryGame | Betterlife 10.08.2021| Kumbara Açma Sevinci

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

IMG_20210810_013522.jpg

Merhaba değerli steemit arkadaşlarım. Günlüğüme hoşgeldiniz. Herkes iyidir inşallah. Merhabalaştıktan sonra günlüğüme başlayabilirim.

Sabah biraz geç uyandım. Uykumu anlamamıştım. Bugün kahvaltıyı eşim hazırladı. Hamile olduğum için bazen böyle jestler yapıyor bana. Gerçeği normalde de bazen yapıyor. Hamilelik biraz bahane gibi oldu.

IMG_20210807_145626.jpg

Sabah kahvaltımızı yaptıktan sonra ufak rutin ev temizliği yaptım. Eşim @birex bana dışarı çıkacağımızı söyledi. Dışarı çıkıp biraz hava alıcaz dedi. Temizlik sonrasında hazırlanıp çıktık. Biraz dolaştıktan sonra bir kafede birşeyler atıştırmak, içmek için oturduk. 1 saat kadar oturmanın ardından ev için ufak tefek ihtiyaçları almak için markete girdik. Gereken ihtiyaçları aldıktan sonra eve gitmeye karar verdik.

Eve geldikten sonra eşim işe gidecekti, iş saatleri o şekilde. İş saatine daha erken olduğu için oturduk biraz dinledik. Ben steemite biraz göz attıktan sonra, tv açıp biraz tv izlemek istedim. Haliyle eşimin işe gitme saati geldi.

Eşim akşam biraz geç geldi işten. Yemek yedikten sonra çayımızı balkonda içtim.
Şimdi sırada 2 aylık kumbarayı açma zamanı! Kumbarayı açtıktan sonra içindeki paraları döktük. Şimdi sayma zamanı. Tam 383 TL çıktı. Biraz daha gayret etseydik, 500 TL olabilirdi. Olsun bunada şükür. Eminim her insanda vardır bu durum. Kumbara açarken değişik bir mutluluk var sanki. Durumun paragözlülük ile hiç alakası yok, bu durum herkesi farlı bir duygu, hisle mutlu eder.

IMG_20210807_113547.jpg

Evet değerli steemit arkadaşlarım. Günlüğümü Okuduğunuz için teşekkür ederim. Bir sonraki steemit gönderisinde buluşmak üzere. Hoşçakalın

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 56386.16
ETH 2529.81
USDT 1.00
SBD 2.49