TheDiaryGame - Betterlife - 7 ağustos - Aşı Günü

in Steemit Türkiye3 years ago

IMG_20210807_110942.jpg

IMG_20210807_113024.jpg

Merhaba Arkadaşlar günlüğüme hoşgeldiniz. 1 hafta kadar oldu. Steemit Türkiye'de paylaşım yapmayalı. Ama bırakmadım burayı devam ediyorum. Eşimin bana söylediklerine göre, Topluluk kuralları değişmiş. Destekler falan derken iyiye yönelik bir takım düzenlemeler olmuş. Umarım herkes için faydalı olur diyerekten, günlüğüme devam ediyorum.

Sabah erken kalkıp kahvaltımızı yaptık. Sonrasında çabucak çıkıp hastaneye gittik. Biraz geç kalmıştık. Neyseki yetiştik.

Eşimle beraber aşı randevusu aldık. Ama ne yazıkki hamilelikten dolayı olamadım ben. Sadece eşim aşı oldu. Bende hem kontrole gittim. Hemde eşimin yanında bulunmak istedim.

Eşim ilk başta yaptırmayacağım dese de sonuçta aşı salgınlar için en önemli ilaçtır. Bunu bende eşime hatırlattım. Sonunda aşısını oldu.

Sonuçta sağlık sözkonusu. Gereken aşıyı yapmak lazım. Eşim 2.doz için doktorun tarih verdiğini söyledi. Bu gidişle 3. Dozu da yapacak. Bende doğumdan sonra aşılarımı olucam inşallah.

Eve geldikten sonra biraz dinlendim. Teyzem aradı beni. İçli köfte yapacakmış beni aradı gel beraber yapalım diye. Teyzemlerin evi bize yakın olduğu için rahat gidip geliyoruz.

IMG_20210807_140452.jpg

Daha erken olduğu için 1 saat sonra gidecektim. Akşama daha var çünkü. Bende şimdi oturdum dizi izliyorum. Biraz temizliğim vardı onları yaptım. Zaten ev temizliği ve telaşı hiç bitmiyor. Hava da bugün serin olduğu için, bunaltıcı sıcaklık olmayan bir gün olması güzel..

Evet Arkadaşlar, günlüğümün sonuna geldik. Bir sonraki günlükte görüşmek üzere hoşçakalın.

Sort:  

Evet ipek hanım topluluk yararına olacak bir takım kurallar getirildi 🙏umarım topluluk için faydalı olacaktır. Geçmiş olsum diyelim, aşı önemli tabi salgınalr çoğaldı yine bunun için erkenden yaptırmak gerekli aşıları 🙏

Şifa olsun 🙏

Amin 🙏

 3 years ago 

Aşı gerçekten kovit olunca hafif geçirmeyi sağlıyor. O yüzden herkesin aşı olması çok önemli. Eşinize geçmiş olsun öncelikle. Umarım güzel ve sağlıklı bir hamilelik dönemi geçirirsiniz 🤗

Teşekkür ederim

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65641.09
ETH 3479.54
USDT 1.00
SBD 2.50