Thediarygame betterlife 1 Eylül Güzel Gezdik

in Steemit Türkiye3 years ago

Selamın Aleyküm. Hayırlı günler dilerim herkese. Bugün destek programına tekrar girmişiz. Çok sevindik. Umarım herkesnhakında hayırlısı olur. Yazıma başlama zamanı.
Günler öncesinde eşim @birex ile tekrar vapurla gezmek istedim. Ben çok seviyorum vapurla gezmeyi o da beni kırılmıyor sağolsun. Sabah hastaneden gelir gelmez kahvaltı hazırladım. Kahvaltı sonrası hemen çıktık. Hastaneye sadece kontrol için gittim. Olumsuz bir durum yok çok şükür. Otobüsle gidecektik ilk başta üsküdara gttik. Sonra orada oturduk bişeyler içtik. Eşimle beraber balık ekmek yedik. Kendisi çok sevmiyor ama nedense Üsküdar havasında yiyor.

Üsküdarda takıldık birazcık. Sonra öğlen namazına gitti eşim onu beklerken steemit te yazılar okudum biraz. Boş beklemektense okusam daha iyiydi yani. Namaz sonrası vapurla karşıya geçecektik. İlk durağımız her zamanki gibi eminönü. Ordan da Mısır çarşısına uğradık. Birkaç hediyelik eşya ve şekerleme aldık. Şimdi sıra Ortaköy de ola laaa.
Ortaköye gitmek için vapura bindik. 15 dakda oradaydık. Ortaköy iskelesinin girişinde hep hediyelik eşya satan kişiler vardı. Yıllarca bu düzen hiç değişmedi. Ortaköyün süsleri olsa gerek (mecazen :)

Ortaköy de meşhur kumpir ve Waffle var. Nereye gitseniz onu görürsünüz. Ama hijyen bakımdan çok iyi olduğu söylenemez. Bir defa yedim daha da yemem. Onun dışında Ortaköy güzel bir sahil havası olan yer. Gitmenizi tavsiye ederim. Oradanda yine eminönü>Kadıköy yaptık. Akşam olmuştu. Artık eve dönme vakti geldi çattı. Sonra eve geldik. Güzel bir gün geçti.
Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Keyifli bir gün olmuş 😇

Ne güzel gezmişsiniz. Ben de en yakın zamanda güzel bir İstanbul gezisi yapmak istiyorum 🙏

güzel :)

Şehir geceleri çok keyifli olmalı çünkü kapatarak temiz havanın tadını çıkarabilirsiniz, hiç su gemisine binmedim, iki tekerlekli araç kullanmaktan daha mı rahat?