The Diary Game- Better Life |Çiçeklerim Hayata Döndü

in Steemit Türkiye3 years ago

IMG-20210818-WA0000.jpg

Herkese Merhaba Arkadaşlar, Günlüğüme hoşgeldiniz. Günlüklerimize kaldığımız yerden devam ediyoruz.

Annemlerden eve geldiğimiz akşam yorgun olduğumuz için hemen uyumuştuk. Eşim sabah erken işe gitti. Bende sabah saat 11 de kalktım. Kahvaltıyı yaptıktan sonra rutin temizlik vs. yaptım. Balkonumu temizledim.

IMG-20210818-WA0001.jpg

Akşam çiçeklerimi biraz suladım ama tam kontrol edemedim. Onun için temizlikten sonra balkon temizliği bitiminde sıra çiçeklere gelmişti. 4 gündür susuz ve bakımsızlardı. Onlar da canlı olduğu için annemlerde iken bir aklım onlardaydı. Çok şükür ki gitmeden önce sulamıştım iyice. Doğal olarak biraz susamışlardı tabi. Fakat hiçbirşey olmamıştı onlara.

IMG-20210818-WA0002.jpg

Bitanesi çok uzamıştı. Rüzgar savunmasın ve yere düşmesin diye dikkatlice bağlamıştım onu iple. Topraklarını altüst yaptım. Diplerini eşeledim biraz. Bu onlar için iyi geliyor.

IMG-20210818-WA0003.jpg

Aralarında en çok susayan reyhandı. Su verdikten 1 saat sonra capcanlı oldu yine. Resmen gülümsüyordu bana. Biraz daha düzenleme yaptıktan sonra çiçeklerle işim bitmişti. Akşama teyzemler bize gelecekti onun için hazırlık yapmam lazımdı. Yemek hazırlığı yaparken saat çabuk geçiyor zaten.

IMG-20210818-WA0004.jpg

Teyzemler akşam saat 7 gibi geldiler. Eşimde işten 2 saat sonra geldi. Yoğunluk sebebiyle biraz geç geldi. Yemeğimizi yedikten sonra teyzemle laflafık. Çay ve kahve derken gece saat 12 yi geçmişti. Teyzemler kalktıktan sonra mutfağı toparladım. Namazımı kıldıktan sonra uyudum.

Evet Arkadaşlar günlüğüm bu şekilde geçti. Okuduğunuz için teşekkürler

@ipekyuksel

Sort:  

Çiçekler suyu görünce kendine gelmiştir 😊

Çok güzel çiçekleriniz. Benim bir tane var ve bir türlü mutlu edemedim 🤷

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60336.09
ETH 2333.36
USDT 1.00
SBD 2.53