The Diary Game Better Life - Bebek Dünyaya Geldi

in Steemit Türkiye3 years ago

IMG_20210918_144958.jpg

Herkesler merhaba Arkadaşlar. Günlüğüme hoşgeldiniz. Herşey yolundadır umarım. Diyerek günlüğe başlamak istiyorum.

IMG_20210920_232620.jpg

18 Eylül sabah sancılarım oldu. Hemen eşimi aradım ve işyerinden geldi. Bizde taksiye atlayıp hastaneye gittik. Eşim biraz tedirgin oldu. İlk bebek ve tabi heyecanda var. Hastaneye varmamız 20 dkyı buldu. Eşimde bizi takip edip işyerinden hastaneye geldi. Doktorlar gerekli muayeneyi yaptıktan sonra sezeyan ile doğum yapmamız lazım dedi. Eşim o arada gerekli evrakları imzaladı. Bende tedirgindim. İlk doğumu olacaktı sonuçta. Saat 12 olduğunda ameliyathaneye gittik. Bebek 2 saat süren ameliyatın ardından dünyaya geldi. Bende çıktıktan sonra heyecanla bebeğimi bekliyordum. Bebeğimi getirdikşerinde çok sevindim. Beslenmesini yaptım. Ama çok uyuyordu bebek o nedenle uyandırmakta zorluk çekiyorduk. Bebek bu çok uyuması lazım. Doktorlar da aynı şeyi söylediler. Ablam yanımda kaldı 2 gün boyunca uykusuz kaldı garibim. 2 gün sonra taburcu olduk ve eve geldik. Eşimde tam hasret giderdi kızıyla. Eve geldiğimde biraz ağrılarım halen devam ediyordu. Normal bir durum sonuçta bıçak altına yatıyorsun ve olması muhtemel bu ağrıların. Akşama doğru ziyarete gelenler oldu. Gelenek göreneğimiz olarak. Akşam sağolsun ablam bana kahve yaptı. Beni çok sever hülya ablam. Kahvemi içtikten sonra bebek ağlaması evi inletti biraz. Ağlayan bebeklerin akciğeri açılıyor
Bebek bu ağlıyacak nihayetinde. Akşam rahat uyuttu bebek. Beslenmesi tamdı onun için olsa gerek. Sabah ablam eve döndü ve sadece annem yanımda kaldı. Annem yeter zaten. Kaç tane çocuk büyütmüş. Biliyor bebek bakımını. İşte hamilelik ve doğum gönderim bu şekilde oldu. Okuduğunuz için teşekkürler.

Sort:  

quality post (1).png

Steemit türkiyede günün kaliteli postu seçildiniz. aktif olduğunuz için teşekkür ederiz.

 3 years ago 

Allah analı babalı büyütsün size bağışlasın.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60336.09
ETH 2333.36
USDT 1.00
SBD 2.53