Yeni Çizdiğim Resim/ আমার বাংলা ব্লগ / steem / club100 /club50 /

in Steemit Türkiye2 years ago

IMG_20220807_133836.jpg

Herkese merhabalar.Bugün boş-boş otururken resim çizmek kararına geldim.Aldım elime HB kalemi başladım çizmeye.
Aklımda ne çizegeğime dair bir fikir olmadığından her aklıma geleni çizmeye başladım.Çiziyorum,Çiziyorum en sonda beyenmeyib kağızı yırtıp atıyorum.Tam 2 saatin sonunda böyle birşey çizdim ve bunu beğendiğimden atmadım.Ve bunu steemit Türkiye topluluğundaki herkesle paylaşmak istedim.Çizdiğim resmin nasıl olduğu hakkındaki fikirlerinizi yorumlar kısmında bekliyorum.Sevgiler ve Saygılarla

IMG_20220807_133830.jpg

Sort:  

Elinize sağlık çizim güzel olmuş, yaptığınız kara kalem çalışmalarımomnsşze ait olduğunu bilmek için lütfen resimlerde, kendi kullanıcınadımızıda ekleyelim.

Yorumunuz için teşekkürler.yaptığınız yorumu dikkate alacağım.

IMG_20220807_205957.jpg

Birde size bir sorum var.okuduğum kitaplardan beyendiğim yerlerin resmini çekip o konuda kendi fikirlerimide eklersem buda intihal içerik sayılırmı?

Size ait olmayan tüm görüntülere kaynak linki bırakırsanız sıkıntı olmaz🙏
[kaynak] (görsel bağnatısı) bu markdown ile görsellerinşçize link verebilirsiniz.

kitap içeriğinden alıntı yaptığınızda
> alıntı işaretini kullanarak alıntı yaptığınız metni gösterebilirsiniz

Bilgilendirdiğiniz için teşekkürler.alıntı yaparken mesala >boylemi> yapmam gerekir

Örnek olarak yazıyorum
>Alıntı
Çıktısı şu şekilde olacak

Alıntı

peki bu alıntının bittiğini nasıl belirticez

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67685.37
ETH 3498.92
USDT 1.00
SBD 2.71