TheDiaryGame Betterlife - Bugün Mısır Çarşısına Gittim

in Steemit Türkiye3 years ago

428131.jpg

Hayırlı günler steemit arkadaşlarım. Keyfiniz yerindedir inşallah. Yine bir thediarygame paylaşımı ile karşınızdayım. Şimdiden okuyanlara teşekkürlerimi sunuyorum.

Bugün benin için çok eğlenceli geçti diyebilirim. Çünkü üstümde pozitif bir hava vardı. Kendimi iyi hissediyordum. Sabah kalktım kahvaltımı yaptım. Sonra abimin izin günüydü. Evde sıkılmıştım ben dışarı çıkıp hava almak istiyordum. Abime söyledim gidelim diye. Abim ilk başta o taraflı olmadı ama beni kurmadı ve tamam dedi. Bende evdeki işlerimi çabucak bitirdim. Sonra hazırlanıp çıktık evden. Evden çıktığımızda annem aradı. Madem gezmeye gidiyorsunuz. Mısır çarşısına da gidin bana baharat alın dedi. Bende tamam dedim.

428132.jpg

Yola çıktık sonunda otobüse bindik. İlk durağımız taksim oldu. Orada herzman gittiğimiz otantik bir kafe var. Ben orayı çok beğeniyorum. Eminim abim de orayı beğenmiştir. Ya hani şöyle söyleyeyim. Doğallık benim için önemli öyle lüks şanşanlı yerler bana iyi gelmiyor. Eski olacak biraz. Otantik olacak. Neyse devam ediyorum. Kafede oturup sohbet ettikten sonra. Oradan eminönüne gittik baharat alacaktım. Mısır çarşısı kalabalıktı. Aslında yollarda kalabalıktı. Okuldan olsa gerek diye düşünüyorum. Mısır çarşısından baharatları aldık. Oranın baharatları daha iyi olduğu için hep ordan alıyoruz. Sonra abimle vapur turu yaptık. Akşama pek bişey kalmamıştı. Oradan da eve döndük. Eve dönerkende evin ufak ihtiyaçlarını aldım. Eve geldiğimde tatlı bir yorgunluk vardı. Bu da benim için güzel bir günün hediyesiydi. Günlüğümü okuduğunuz için teşekkürler. Hoşçakalın

Sort:  

quality post (1).png

Günün Kaliteli gönderisi seçildiniz. Booming tarafından desteklenecek. Steemit-türkiye topluluğunda aktif olmaya devam ediniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60961.08
ETH 2363.44
USDT 1.00
SBD 2.52