The Diary Game - Better Life 22.08.2021

in Steemit Türkiye3 years ago

IMG_20210823_090434.jpg

Selam arkadaşlar günlüğüme hoş geldiniz

Steemit te ilk thediarygame yazımı paylaşıyorum. O zaman hemen günlüğe geçelim.

Bir hafta önce düğün davetiyesi gelmişti. Düğün sahipleri akrabalarımız olmasa da sonuçta tanıdık yani köylümüz. Pazar sabahı kalktım bizimkilerle kahvaltı yaptıktan sonra evde biraz temizlik işim vardı. Onları yaptım. Aradan 2 saat sonra abimin çocukları bize geldi. Yengem de hastaneye gidecekti. Onun için çocukları bana bıraktı. Allah tan çocukları biraz uslu çok yaramaz değiller. Onun için kafam rahat. Çocuklar evde biraz oynadıktan sonra. Kuaföre gittim. 1 saat sonra geldim. Çocuklar sıkıldığı için onları dışarı çıkarmak istedim.

IMG_20210823_090100.jpg

Çocukları parka götürdüm. Biraz oynadılar. Hava serin olduğu için havadan çok etkilenmediler. Rahat rahat oynadılar. Tam sıkıldıldılar ondan sonra eve getirdim onları.

IMG_20210823_085809.jpg

Eve geldiğimizde yengemde hastaneden gelmişti. Çok şükür önemli bir durum yok. Akşam yemeği için anneme yardım ettim. Çünkü akşam yemeğini yiyip düğüne gidecektim. Annem gelmeyecekti zaten. Ben yengem ve abim gidecektik. Annem biraz rahatsız olduğu için kapalı ortamlarda çok kalamaz.

IMG_20210822_211659.jpg

Akşam oldu çattı. Ailecek akşam yemeği yedikten sonra hazırlandık. Düğün salonu yakın olduğu için yürüyerek gidecektik. Abimlerle beraber düğüne gittik. Çok fazla kalmadık zaten. Malum hastalık var. Düğün sahiplerine Hayırlı olsun dedikten sonra takı zamanında takımızı takıp eve geldik. Eve gelmeden bizimkilerle dondurmacıya gidip biraz oturduk. Dondurma yedik. Oradan kalkıp eve geldik.

Günüm bu şekilde geçti. Okuduğunuz için teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60961.08
ETH 2363.44
USDT 1.00
SBD 2.52