Farklı kültürlerden ve tarzlardan güzel müzikler/beautiful music from different cultures and styles

in Steemit Türkiye2 years ago

IMG_20220113_205920.jpg

Ben hep şunu düşünmüşümdür:
İnsanlar neden hep kendini bir sınıf içerisine dahil etmek istiyor?
Acaba bu insanoğlunun yanlızlığından mı geliyor?
Hepimizin çabası kendimizi bir topluluk içerisine dahil etmek ve yanlızlığımızı gidermek aslında fakat ben bunu yanlış buluyorum.Bir insan neden bir parça güzelliği alıp diğer bütününden vazgeçsin?
Fikirlerde,ideolojilerde,düşüncelerde, giyim tarzında, oyunda ve müzikte neden bir grubun esiri olalım.
Yani demek istediğim şey müzik evrenseldir diyoruz fakat bunu "ben rock dinlerim" "ben pop dinlerim" gibİ argümanlarla kısıtlıyoruz.Dünya da bir sürü güzellik var ve "bu yüzden kulağıma ne güzel geliyorsa ben onu dinlerim" demek lazım geliyor. sizlere farklı kültürlerden ve farklı tarzlardan birkaç parça müzik onerecegim umarım hoşunuza gider.

  1. Vitas - 7th element (Rusya.Pop)

2.Nirvana - Come As you are(Amerika,Grunge)

3.Dark Tranquillity- Lethe( İsveç, Melodic Death Metal)

4.White Buffalo-House of Risingsun(The Animals cover)(Amerika,slow)
  • Miracle of sound - Call of Valhalla(AC,kulağıma marş gibi geliyor)

  • 6.Velvet Underground - Venus in furs(Amerika,Deneysel Rock)

    7.Neşet Ertaş - Kesik çayır(Türkiye,Türk Halk Müziği)

    8.Khaled - C'est La vie(Cezayir,pop)

    9.Fun- Why am İ the One(Amerika,karışık)

    Listenin son sırasına İzmir Marşını koyuyorum
    İzmir Marşı(Türkiye,Marş)

    Okuduğunuz için teşekkürler.İlgi gelirse devam edebilirim.Aklimda çok güzel müzikler var...
    Bonus
    Mount blade Viking Raid(Game Music)

    Trinix - Sweet Dreams(Car Music)

    Lauren Duski - Fridaze
    Sort:  

    Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

    Merhaba Steemit Türkiye topluluğunda aktif olarak destek verdiğiniz için teşekkürler. Kaliteli seçilmek için belirlenen kuralları takip ediniz.
    gönderilerinizde #tr etiketini kullanmaya özen gösteriniz.

    Steemit türkiye temsilcisi

     2 years ago 

    Bende genelde Türkçe popcuyum 🤗 dinlemediğimiz için yabancı müzik aslında güzel paylaştıklarınız alışkanlık işte 🤷‍♀️

    Müzik geniş bir evren bir dünya da takılıp kalmamak gerekiyor bence...
    Ayriyeten şunuda söylemek gerekiyor ki benim şuan favori şarkılarımın birini ilk kez dinlediğimde hoşuma gitmemişti.Yani ortadaki cevheri ortaya çıkarmak için kulağın pasını silmek gerekiyor. :)

     2 years ago 

    Biraz da ilgi meselesi sanırım 😊 bende çok müzik dinlemiyorum özellikle kulaklık takıp dinlemek benim başımı ağrıtır nineler gibi 😂

    Coin Marketplace

    STEEM 0.18
    TRX 0.11
    JST 0.027
    BTC 65422.12
    ETH 3433.90
    USDT 1.00
    SBD 2.31