Okuldaki günüm

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Merhaba dün achievement1 görevini yaptım ve kendimi doğrulamış oldum. Artık hem kaliteli seçilebilir hemde gelen ödüllerle delege yapabilirim. Ondan sonra da fenomen olma yolunda ilerlemeye devam edicem. Babam da benim böyle ilerlediğini görünce kendiside isteyecek ama yookk. Ona dicem ki ben senden zor aldım şimdi böyle mi olduu ama ben buradan kazanırsam 18 yaşına girince araba bile alırım belki of süper olur hemde üniversiteye gidersem hava kalmaz atarım millete de

Neyse işte bu gün okula geldim okuldayım ama hoca gelmedi daha izinli olabilirmiş. Ondan başkada ne anlatabilirim bilmiyorum 😂 ha buldum. Dün kendimi tanıttığım paylaşımda bahsetmiştim legend online bi de telefondan oynanabiliyor ama ben her gün telefonu elime alamadığım için oynayamıyorum tabi ki de. Çünkü babam derslerime çalışmam için izin vermiyor ama ben ders çalışmayı pek sevmiyorum. Bu test çözme olayı özellikle beni bitiriyor çok canımı sıkıyor çünkü çok sıkıcı 😂 kim isteyerek test çözerki özellikle de matematik çok can sıkıcı zaten dersleri de geçmiyor uyuyoruz resmen sınıfta ama derslerim pek zayıf değil sadece matematik biraz sorunlu ama ondan da geçiyorum kıl payı 😂 babam da geçtiğim için bir şey demiyor ona ama ona kalsa gece gündüz ders çalışıp soru çözmem lazım. Sanki bilim adamı olacamda bi şey yapıcam 😂bi de buraya fotoğraf koymam biraz zor olduğu için biraz saçma fotoğrafları koyabilirim ama sorun olmaz bence çünkü sadece fotoğraf yazmışlardı kurallara şöyle olsun böyle olsun dememişlerdi o yüzden tenefüste rastgele fotoğraf çekip koyucam 😂 hoca geldi gidiyorum ben bb. Hoca baklava almaya gönderdi 😂😂
IMG_20211202_085443.jpg

IMG_20211202_085413.jpg

Sort:  

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Hocanızda bonkörmüş.. Bizde sadece bir kez bir hoca gofret almıştı.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63348.66
ETH 2668.99
USDT 1.00
SBD 2.78