Dişçinin selamı var 😁😁

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba naber millet cuma Perşembe gecesi dişim bi ağrımaya başladı ama öyle böyle değil varya çok fenaydı bende dişçiye gittim gecenin bi yarısı. Gece gittim falan ama o saatte bile ne biçim sıra vardı anlatamam varya öyle böyle değil. Zaten dişçiden korkuyorum bi de bu sıra işi beni iyice korkuttu çünkü sıra bana gelene kadar çok bekledik. Bi yandan dişim ağrıyor bi yandan sıra ilerlemiyor bi yandan da bizimkiler bana kızıyor elini oraya sürme elini buraya sürme diye ama napablirim dişim ağrıyor diye duvara dayanıyorum. Benim suçum günahım ne gecenin bi saatinde benim dişim ağrıyor. Neyse sıram geldi girdim içeri doktor neyin var deyince tam konuşmak için ağzımı açtım açmaz olaydım. Dişim daha da çok ağrımaya başladı. Sonra bizimkiler söyledi doktora dişimi. Dişi ağrıyor dediler. Yok elim ağrıyor o yüzden dişçiye geldim. İşte doktor baktı falan böyle ama o aletleri nasıl ağzıma sokuyor varya korkudan ölüyorum resmen. Bi de dilime tık tık vuruyor ağrıyor mu diyor. Ağrıyor tabi vurmasana. Sonra dediki kanal tedavisi lazım buna dolgun düşmüş. Ağrı kesici aldık eve geldik şimdi sıra alacam ki Kanal tedavisi yaptırmaya gideyim ama hiçde gidesim yok çünkü ellerine bi düştümmü çıkamıyorum bi de canım acıyor. Zaten o dolguyu yaparken de iğne yapmışlardı yine yapacaklar. Dişimin ağrısı geçerse gitmem. Hem oraya bi şeyler girmesin diye diş ipi bile aldım hem de iki tane ama birini ben almadım evde vardı yani ama benim olduğu için aldım sayılır 😁😁
IMG_20211226_163004.jpg

IMG_20211226_162954.jpg

IMG_20211226_163009.jpg

Sort:  
 3 years ago 

Geçmiş olsun

 3 years ago 

Sağolun

Aleykümselam..

 3 years ago 

gecmis olsun.

 3 years ago 

Sağolun

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61964.40
ETH 2998.63
USDT 1.00
SBD 2.47