Talihsizlikler

in Steemit Türkiye2 years ago (edited)

Merhaba uzun bir aradan sonra tekrar buradayım. Uzun bir süre bir sürü tahlihsizlik yaşadım. Evle ilgili,işle ilgili,sağlıkla ilgili vs vs gerçekten şunu anladım yaş ilerleyince maalesef tahammül sınırınız azalıyor. Bence bana göre yaşadığım şehir de sıkıntılı da neyse 😵
Uzun bir süre depresyonun en dibinde olduğum kesindi tabi bu arada düğüne gittim. Uzun bir süre sonra ilk defa aynanın karşısına geçtim diyebilirim. Bu bana biraz iyi geldi yani öyle düşünüyorum.

F7943C7D-A0FF-40A1-AE2F-CF91C1D27C4D.jpeg

C6BA8DE8-34DD-47E4-8E05-FB8D7B1479AB.jpeg

Tabi ben simsiyah giyinmişken pamuk gibi bembeyaz kedim Jülide ile resim çekmeyi ihmal etmedim. O bu durumdan çok memnun değildi gibi 😂 milyon resim çekip şekilden şekilde girdiğim için de olabilir.

85BFFFD6-E2D4-45CB-94A8-6C0C2BE612F5.jpeg
Gidip eğlendik geri geldik sonra ben olduğum şehre döndüm veeee döner dönmez hellooo depresyon deyip moduma geri döndüm resmen.

3E3C5E3E-5ACC-4D93-9471-DCC4BC845ADB.jpeg

Sizde de oluyor mu böyle zaman zaman ne yapacağını bilememe hissi veya bir yere ait olmama hissi 🙄 bunalımımla sizleri de boğmayayım neyse 😂😂😂
Ne diyelim Ramazan da geldi güzel huzurlu duygular içimizi kapsar inşallah. Herkesin Ramazan ayı mübarek olsun.
Nisan’ın ilk günü Ramazan’ın başı tüm güzel enerjileri kabul ediyorum. Her şeyin güzel olacağına inanıyorum. Her şey yoluna girecek. Evrene güzel enerji gönderiyorum ve geri dönen bu enerjiyi kabul ediyorum.
Güzel ve huzurlu bir Ramazan ayı diliyorum. Ramazan sağlıktır, huzurdur ve bence en büyük şifadır. Hayırlı Ramazan’lar tüm dualarımızın ve ibadetlerimizin kabul olacağı bir ay olsun.
Nasıl başladım nasıl bitirdim yazıyı 😂 idare edin malum depresyon 😂

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60603.53
ETH 2702.02
USDT 1.00
SBD 2.44