The Diarygame Better Life - Bu gün ehliyet aldım

sürücü kursu.jpeg

Bugün bayağıdır hayalini kurduğum bir şey yapacaktım. Ehliyet alma gerçekten çok istiyordum ve kursa yazılmıştım. Burada belli bir kusur evline geçirdikten sonra artık direksiyon sınavi mi ne olduğu güne gelmiştik. Bu yüzden sınavı ne olacağız saatte erkek arkadaşımla birlikte sınava gidecektik. Bu yüzden sabah hazırlandım ve sınav için yola çıktım. Arkadaşımla da sınavın olacağı yerde buluşacaktık. Gerçekten çok heyecanlıydım. Kendimi aslında biraz hazır hissetmiyordum. Bu yüzden sürekli tedirgin oluyordum. Erkek arkadaşım beni bayağı gaza getirdi ve daha iyi motive oldum.

tantuni.jpeg

Direksiyon sınavı mı çok güzel bir şekilde atlattım. Bu yüzden mutluydum. Arkadaşımla birlikte bütün günü beraber getirecektik. No bittiğinden gerçekten çok acıkmıştım çünkü kahvaltıda yapmamıştım. Bizim oradaki meşhur bir tantuniciye gittik. Burada karnımızı doyurduk. Arkadaşım çok fazla tam tunik deme dedi ben seviyorum diye o da benimle birlikte yedi. Fakat benimki kadar yerken zevk aldığını düşünmüyorum. Çünkü çok fazla yemediğini ve sırf beni kırmamak için yediğini biliyordum.

wotsons.jpeg

Daha sonra vaktimiz olduğu için çarşıya gittik. Burada bayağı gezdik. Watson'sa gitmek istiyordum. Çünkü buradan alacağım kozmetik ürünleri vardı. Arkadaşımla birlikte Watson'sa gidip gezmeye başladık. Buradan ihtiyaçlarımı aldığımda arkadaşın da bana hediye olarak bir parfüm aldı. Kokusu gerçekten çok güzeldi. Ben kendi eşyalarımı alırken o da benim için bunu seçmişti. Kokusuna gerçekten bayıldım. Daha sonra buradan çıkıp evinize giden otobüse bindik. Evime. geldim de yemeğini yedim ve televizyon izleyerek günümü bitirdim.

Sort:  

Aramıza hoşgeldiniz. Telegram grubumuza katıldınız mı. Kurallar ve sistem hakkında daha iyi yardımcı olabilmemiz için katılmanızı tavsiye ederim.

https://t.me/joinchat/iGiRPGjOfCo4OWNk

linke tıklayarak grubumuza katılabilirsiniz.

quality post (1).png

Steemit Türkiye topluluğunda günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Toplulukta aktif olmaya devam ediniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60767.97
ETH 2352.24
USDT 1.00
SBD 2.51