Steemit üyeliğimi başlattım

Screenshot_2021-09-15-11-35-43-134.jpg

Günaydın arkadaşlar. Steemite yeni üye oldum. Kuralları öğrendim. Kurallara uyarak paylaşımlar yapıp ailenize katılmak istiyorum. Hepimiz için kazançlı günler olur umarım.

Biraz kendimden bahsedim. Benim adım hasret. 21 yaşındayım. Üniversiteye hazırlanıyorum. Boş zamanlarımda babamın dükkanında çalışıyorum.

Sort:  

Merhaba @hasretbgci,
Steemit Dünyasına ve Steemit Türkiye Topluluğumuza hoş geldiniz.

Size iyi eğlenceler ve bol şanslar diliyorum.
Saygılarımla.

Loading...
 3 years ago 

Merhaba hosgeldiniz 🤗
Steemit Türkiye topluluğunda paylaşacağınız kaliteli gönderileri bekliyoruz. Telegram ve discord kanalımıza gelirseniz DHA çok yardımcı olabiliriz. Hemde duyurulardan haberdar olursunuz . https://t.me/joinchat/AI_wwPBWBQs5ZDdk

Steemit Türkiye Temsilcisi

 3 years ago 

Hoşgeldiniz

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60767.97
ETH 2352.24
USDT 1.00
SBD 2.51