The Diary Game -Better life season 3 - 25 June //Picture Painting Day//Telephone Line Operations//%10 to Tr-Charity

in Steemit Türkiye3 years ago

Adsız Tasarım Kopyası Kopyası Kopyası Kopyası Kopyası Kopyası Kopyası Kopyası (4).png

The Diary Game -Better life season 3 - 25 June //Picture Painting Day//Telephone Line Operations//%10 to Tr-Charity

Merhaba arkadaşlar ;


25.06.2021 tarihinde gün içerisinde yaptıklarımı sizlerle paylaşacağım.

SABAH


Her zamanki gibi güne erken uyanıp işe gitmek için hazırlandım. Rutin işlerimi hallettim. Eşimle beraber sabah kahvaltısını yaptık. Ben simit almaya gidince 15 gün önce diktiğimiz patateslerimizin büyüdüğünü gördüm.AZ miktarda ektik ama insan mutlu oluyor toprağa ektiğin bir şeyin yeşermesi, çok güzel bir şey. Kahvaltıdan sonra işe geçtim birim amirinin verdiği işleri hallettim. Daha sonra laboratuvarda test zamanı gelen beton numunelerini havuzdan çıkardım. Genellikle numuneleri sabah havuzdan çıkarıp, öğleden sonra testlerini gerçekleştiriyorum.


Fotoram.io (51).jpg


ÖĞLEN- AKŞAM


Öğle arasının geldiğini hiç farketmemişim. Öğlen yemeği için dışarı çıktım. Paket yaptırım laboratuvara geri geldim. Yemeğimi yedim. Daha sonra test işlemlerini gerçekleştirdim. Kalan işleri hallettim. İşler bittikten sonra çay içtim. Mesai saatimiz pandemi den dolayı saat 16:00 da bitiyor, yaz vakti olduğu için akşam epey bir zaman kalıyor. Günün geri kalanında dışarıdaki işlerimizi halletmek için zaman kalıyor. Mesai bitiminde; eşimin telefon hattında problem olduğu için bayiye uğrayıp yeni hat aldım. Hat aldıktan sonra eve geldim. Yeni hattı taktık sorun çözülmedi müşteri hizmetlerini aradım tekrardan bütün şebeke ayarlarını sıfırladılarr, daha sonra hattı düzeldi.

Fotoram.io (52).jpg

Telefon işini halettikten sonra eşim kahve yaptı balkonda oturup kahve içerken oğlumuzda bizlere masal okudu :)
Daha sonrasında biz oğlumla biraz boyama yaptık, tabi her zaman ki gibi boyayı ondan çok biz yapıyoruz:)

Fotoram.io (53).jpg

boyama ve resim işlerini seviyorum aslında. İnsanın zihnini tazeliyor. Neyse çok uzatmayayım bugün hoşçakalın kendinize iyi bakın..



Okuduğunuz için teşekkür ederim…

#thediarygame #betterlife #steemit-turkiye #tr #turkiye #steemexclusive #welovepowerups

Sort:  

İş dönüşü eve gelmek güzeldir abi :))
Patatesler de iyiymiş he; biz nane, biber falan ekiyoruz ancak :D

Valla insanın evi gibisi yok 🤣emekli olmak istiyorum.

Toprağa ne verirsen , kat kat geri veriyor n ebüyük nimet

Dogal ilacsiz patatesler ne güzel ellerinize saglik.

Çok teşekkürer melanur hanım :) valla zaman geçirmek için ufak yerde olsa ekmeye , değerlendirmeye çalışıyoruz. Toprakla uğraşmak herzamn için çok güzel.

 3 years ago 

Oğlunuz çok tatlı maşallah :) Çocuklar ile boyama yaptığımız zamanlarda ben de daha çok boyardım.Dediğiniz gibi aslında insana iyi geliyor. Zihinde susmuş oluyor.Emeğinize sağlık

Çok teşekkür ederim Gülşen hanım :) Valla öyle seviyorum bende boyama yapmayı.

Ben bitane diktim onunla bile mutlu oluyor insan seninkini düşünemiyorum abi 😇
Eve gelince insanın evladıyla vakit geçirmesi bambaşka bi güzellik zaten 👍😇🙏

Aynen öyle kardeşim valla fırsat buldukça yeşilliklere atıyoruz kendimizi :) fırsat buldukçada böyle ekmeye çalışıyoruz. :) GErçekten çok farklı bi duydu, allah olmayanada nasip etsin .

Amin 🤲

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63071.06
ETH 3121.31
USDT 1.00
SBD 3.84