The Diary Game-Better Life 30- july 2022-Hafta Sonu Talihsizliği || Club100

in Steemit Türkiye2 years ago

Merhaba arkadaşlar nasılsınız umarım çok iyisinizdir.

Hafta sonu en sevdiğim gündür, hatta çalışan herkesin en sevdiği gün diyebilirim. Bütün haftanın yorgunluğunu üzerimizden atmak için dinlenebildiğimiz tek gün. İşlerin yoğun olduğu dönemlerde bazen 1 ay veya 2 ay hiç izin yapmadan çalıştığımız zamanlar oluyor. Neyseki bu hafta, şantiyeye gittiğim aracın bakım ve vize zamanı geldiğinden, bu hafta sonu araziye gitmeyeceğim.

Yaklaşık 15 yıldır işllettikleri büfenin ihalesini kaybeden kayınpederim, büfedeki eşyaları boşaltmak için bir kaç arkadaşanı çağırmıştı, Cuma günü iş çıkışı bende yardıma geldim, Büfenin bütün rafları depo kısmı, ve içerideki tüm eşyaları taşıdık bu işleirmiz gece saat 01.00 a kadar sürdü.

Bizi en çok zorlayan ise 3 kapılı 2,5x3.8 ebatlarındaki dolap oldu,o dolabı arabaya yükleye bilmek için çok efor sarf ettik. Ama en sonunda arabaya yüklemeyi başardık.

İş yorgunluğu üzerine birde bu taşıma yorgunluğu eklenince gece güzelce yatmışım :) sabah biraz geç saatte uyandım. Uyandıktan sonra ailecek kahvaltı yaptık. Steemit platformunda halletmen gereken işleri halledip bazı yazılar okuyarak yorumlar yaptım.

Steemit türkiye topluluğu kalkındırmak ve tekrardan yüksek aktif seviyeye çıkarmak için, kafam planlar tasarlayıpnotlar aldım.

Bilgisayardaki işim bitince, büfe içerisinde kalan malları sayıp notlar aldık ve başka bir markete satmak için hepsini kolilere yerleştirdik. Daha sonra kayın validem büfe kapandığı için biriken bozuk paraları sayıp bütünletmemizi istedi,


IMG_20220730_135040.jpg


Ben bozuk paraları sayıp poşetlere ayıredım, bu işlem yaklaşık olarak yarım saat sürdü. Tüm poşetlerin içerisine ne kadar bozuk para olduğunu küçük kağıtlara yazarak koydum. İşim bitince Eşim bize Türk kahvesi yaptı. Kahvemisizde içtikten sonra, Parayı bütünletmek için yakınımızda bulunan büyük bi markete götürdük.

Götürdüğümüz market bozuk paraların bir kısmını aldı. O marketten çıkıp başka bir markete uğradık, orada geri kalan parayıda bütünlettik, fakat eşim merdivenden inerken ayağını burktu, market içerisinde olduğumuz için biraz buz isteyerek buz ile burkulan yere soğuk tedavi yaptım.


IMG_20220730_171419.jpg

Daha sonra, Eşimi alıp acile götürdüm. Acilde röntgen çekildi, ciddi birşey olmadığı sade dokuda biraz bozukluk olduğunu belirttiler. İlaç yazdılar ve eve gidip dinlenmesini istediler. Hafta sonu olduğu için nöbetti eczaneden ilaç almam gerekiyordu.



IMG_20220730_172601.jpg


Eşim hastahane bahçesinde beklerken, bende hastahane yakınında bulunan nöbetçi encaneye uğrayarak, ilaç ve ayak bileğini sarmak için bandaj aldım.

Hastahene bahçesinde eşimin ayak bileğine aldığımız ilaçtan sürdük ve bandana ile sardık. Eşimin biraz beklemesini ve dinlenmesini istedim.


IMG_20220730_150949.jpg


Uzun zamandır Televizyonun bozuk ve bi türlü yaptırmak için fırsat bulamadım. Kayın pederlerin büfesi kapanınca, ufak bir televizyonları vardı.Televizyonu kullanmamız için bize verdiler. Bu televizyon normalde duvara asılı olduğundan ayak kısımları yoktu. Bende biraz araştırma yaptım ve ayak kısmını Vestel servisinde bulabileceğimi öğrendim. Vestel serviside gittiğimiz acile yakın olduğundan oraya gitmişken servise uğrayıp parçayı sordum. Gerekli bilgileri aldıktan sonra hafta için dönüş yapacklarını söylediler.

Daha sonra eşimin yanına geldim ve beraber eve doğru geldik. Eve geldikten sonra, akşam yemeğini yedim. Yemekten sonra Beşiktaşın maçı vardı onu seyrettim. Maç bitince Bİlgisayardaki işlerimi hallettim.

Bu günümüzde biraz aksilikle geçti ama şükür çok büyük bir durum değil. Rabbim daha büyük felakjetlerden korusun cümlemizi.

Bugün anlatacaklarım bu kadar, Makalemi okuduğun için teşekkür ederim. Club100 üyesi olarak steemit platformunda paylaşımlara devam ediyorum.

Bilgi

Huawei P Smart 2019 Telefonumdan Çekilen Tüm Fotoğraflar. Bana ait.

#club100 #thediarygame #lifesytle #betterlife #steemexclusive #tr

Sort:  

Eşinize çok geçmiş olsun. Rabbim beterinden korusun 🙏

Amin. Çok teşekkür ederim ederim Büşra Hanım, Rabbim cümlemizi korusun

Geçmiş olsun inşallah şimdi daha iyidir eşinizin ayağı

Tebrikler Günün kaliteli gönderisi seçildiniz.

Booming hesabı tarafından olumlu oy almaya, hak kazandınız. Steemit Türkiye Topluluğunda aktif kalarak, kaliteli seçilme şansınızı arttırınız.

KategorilerNotlar
İntihal0% (100% steemexclusive)
Teklif BotlarıHayır
Kulüp Durumuclu100

İletişim Adreslerimiz

Discord : https://discord.gg/JDzgHZEAge
Telegram : https://t.me/+RZlEs3pyQws1OGI0

Steemit Türkiye Ekibi Küratörlüğü

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56769.47
ETH 2402.64
USDT 1.00
SBD 2.30