The Diary Game-Better Life 23- june 2022-Sıcak Havanın Ardından Gelen Yağmur || Club100

in Steemit Türkiye2 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar nasılsınız umarım çok iyisinizdir.

Sıcak havaların başlaması bir yandan bizleri mutlu ederken diğer yandanda tedirgin ediyor. İşten fırsat bulduğumuz zamnlarda denize girmek ve serinlemek gerçekten çok güzel oluyor. Sıcak havaların kötü yanı ise, orman yangınlarının çoğalmasıdır. Geçene sene yaşadığım bölgenin bir çok yerinde yangınlar çıkmış bir çok ormanlık alan yanıp kül olmuştu.

Geçen senenin şokunu atlatamadan bu senenin başlangıcında başlayan orman yangınları, ciğerlerimizi yakıyor. Binlerce hektar ormanlık alan, bilinçsiz ve sorumsuz insanlar yüzünden yanıp kül olmalta, umarım yangınlar kısa zaman içerisinde kontrol eltına alınır ve bir daha bu yangın felaketini yaşamayız.

Sabah erkenden uyandım işe gitmek için hazırlandım. Kahvaltımı yaptıktan sonra iş yerine geçtim. iş yerine vardığımda, laboratuvarda biriken numuneleri, havuzdan çıkardım. Mesai arkadaşım izin aldığı için laboratuvardaki işleri halledip öyle çıkıyorum araziye.

Farklı arazilerden beton numneleri gelmişti, kırım zamanı gelen numuneleri çıkardıktan sonra onlarıda teste tabi tuttum. İşleri halledip, sabah çayını içtikten sonra araziye çıktım.

Gidecğim şantiye bize yarım saat uzaklıkta. Yarım saat sonra şantiye sahasına vardık. Sulama işi yaptığımız için faklı noktalarda, boru döşeme işleri devam ediyordu. İlk Y5 olarak adlandırdığımız, hattaki çalışmları kontrol etmek için çalışma yerine gittik.



IMG_20220520_114048.jpg

IMG_20220520_104600.jpg


Hat üzerinde çalışmlar devam ediyordu. Sıkışma testi alması için şantiyedeki laborant arkadaşı çağırdım.


IMG_20220520_112920.jpg


Boruların döşendiği alandan sıkışma testi aldırdım, daha sonra araziye bir vatandaş geldi, Bizim ekip çalışma yaparken, vatandaşın arazisini giden boruya ve hendeklere zarar verilmiş, onların tekrardan düzenlenmesi için, talimat verdik.


IMG_20220521_144141.jpg


Boru döşenen alanların geri dolgusu ve geri düzenlemeside yapılmaktadır. Zarar verilen alanlar tekrardan eski haline getiriliyor. Öğleye kadar çalışmlarımız devam etti sonrasında şantiyye yemek yemeye geçtik.

Yemekten sonra şantiyede biraz vakit geçirdik. Daha sonrasında işleri kontrol etmek için çalışma alanına gittik tekrardan.

image.png

Akşama doğru bulutlar toplanmaya başladı, gün boyu bizi kavuran sıcaklık yerini yağmura bıraktı. Çok güzel bir yağmur yağmaya başladı, yağmur yağdığı için çalışma durdu bizde eve geçtik.

Bugün anlatacaklarım bu kadar, Makalemi okuduğun için teşekkür ederim. Club100 üyesi olarak steemit platformunda paylaşımlara devam ediyorum.

Bilgi

Huawei P Smart 2019 Telefonumdan Çekilen Tüm Fotoğraflar. Bana ait.

#club100 #thediarygame #lifesytle #betterlife #steemexclusive #tr

Sort:  
 2 years ago 

evet malesef geçen senin yaralarını saramamışken bu seneki yangınlar içimizi dhaa çok yaktı . Allah kolaylık versin

Allah razı olsun. umarım çok sürmez bian önce kontrol eltına alınır.

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63688.35
ETH 3125.30
USDT 1.00
SBD 3.97