Steemit -Türkiye Yarışma #5 DIY ( Kendin Üret ) @ habercitr

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba Arkadaşlar;

Bu tarz yarışmalar da kendimi hep şanslı hissetmişimdir çünkü bana hitap eden yarışmalar. Bana hitap ediyor, bir şeyler yapmak bir şeyler üretmeyi seviyorum, keşke daha çok zamanım olsa da daha güzel şeyler yapma imkanım olsa. Faklı şeyler yapmayı seviyorum. Hazır şeyler almaktansa kendimizin yaptığı ürünler çok daha değerli olmaktadır. Oğlum beraber ara sıra bu tarz etkinlikler yapıyoruz. O yüzden arşivimden, oğlumla beraber yapmış olduğumuz ve oğlumun severek izlediği bir çizgi film olan Paw Patrol den esinlenerek yaptık.

Bu çizgi filmde farklı karakterlerde ve farklı özelliklere sahip köpekler var: bu köpekler yardıma ihtiyacı olan kişilere sürekli olarak yardım ediyorlar, denk geldiğim zamnlarda bende izliyorum :) bu iyilik meleği köpekcikler göreve gitmeden önce kendilerine ait bir kulede yardım planı yapıyorlar. Bende oğlum mutlu olacak diye, orijinal oyuncağını almak yerine aynı kuleyi kartondan yapmaya karar verdik. Beraber yaptığımız bu çalışmada oğlum çok mutlu oldu bende stres atmış oldum.

Yapılış Aşaması

Arkadşlar kuleyi yapmak için yeterli miktarda karton biriktirmiştim önceden.

  • Tüm malzemayi bir araya topladıktan sonra, bazı ölçüler alarak kartonları belli boyutlarda kestim.

IMG_20210303_191656.jpg

IMG_20210303_193920.jpg

  • Kestiğim bu parçları birleştirmek için silin tabancası kullandım .

  • Kuleye tabanı yaparak başlamıştım.Taban malzemelerini kestikten sonra birleştirmelerini yaptım ve kulenin tabanı hazır.

IMG_20210303_200652.jpg

IMG_20210303_231726.jpg

  • Daha sonra kulenin gövdesini yapmak için kestiğim parçaları birleştirdim.

IMG_20210304_005138.jpg

IMG_20210304_005959.jpg

  • Daha sonra kulenin balkon kısmı ve kaydırak kısmının parçalarını kestikten sonra, hepsini birleştrdik. Yavaş yavaş kulemiz şekillenmeye başladı.

IMG_20210304_141835.jpg

IMG_20210304_161541.jpg

  • Bütün parçalar bittikten sonra, boyama işlemine geçtik.

IMG_20210304_194822.jpg

IMG_20210304_182155.jpg

  • Boyama işlemleri bittikten sonra kuruması için beklettik biraz. Bütün parçalar kuruduktan sonra Silikon tabancası yardımı ile bütn parçaları birleştirdik. Ve kulemiz hazır durumda.

IMG_20210304_200743.jpg

IMG_20210304_200855.png

Gönderideki tüm resimler yapım aşamasında çekildi ve bana aittir.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

#steemit-turkiye #tryarisma5 #tr

Sort:  
 3 years ago 

Harika olmuş 👏👏👏Ben bu konularda iyi değilim ve uğraşırken sıkılıyorum. Oğlunuz çok mutlu olmuştur 😊

Teşekkürler Gülşen hanım 🙏 mutlu olmaz mı valla kaç ay önce yaptık ama halen onunla oynuyor 😊

 3 years ago 

Gerçekten süper bir çalışma olmuş. 👏 hem oğlunuz hem de siz yaparken çok eğlenmişe benziyorsunuz ortaya çıkarttığınız ürün profil ürünle birebir aynı çok başarılı ellerinize sağlık :)

Çok teşekkür ederim ederim Semra hanım, biraz uğraştırdı ama tabi sonucu mutlu ediyor insanı 🙏😊

Çok güzel yapmışsınız ellerinize saglik...çocugunuzada çok büyük güzel bilgili bir örnek Süper 🙏👏👍

Çok teşekkür ederim ederim melanur hanım,🙏 valla çocuğunda el becerileri gelişsin isterim ne yapabilse o kardır😊

Iyi ediyorsunuz.

 3 years ago 

wawww wawww wawww cok begendim. emeginize saglik👏👏👏

:) çok teşekkür ederim fatma hanım :)

 3 years ago 

Ne kadar güzel olmuş, elinize emeğinize sağlık 🙏🏻☺️

çok teşekkür ederim tuğçe hanım :)

Statik hesabi yaparak kurmuşsun abi kuleyi 😇 Epeyi başarılı bir çalışma olmuş. 😎

Çok teşekkür ederim kardeşim 🤣 bir sır söyleyeyim mi, hiç hesap yapmadım göz kararı hepsi 🤣 en büyük karton parçasındaki kıvrım yerleri referans aldım. Sonrası kendiliğinden geldi 🙈

Süpersin abi 👏 😇

Tebrikler kardesim supersiniz

Teşekkürler abim 🙏😊

quality post (1).png
Günün kaliteli gönderisi seçildi. Steemit Türkiye topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 64063.60
ETH 2742.49
USDT 1.00
SBD 2.67