You are viewing a single comment's thread from:

RE: #Burnsteem25 - The Diary Game Better Life - 08.08.2022

in Steemit Türkiye2 years ago

Merhaba özge hanım): öncelikle yeni yaşınızı kutlarım, tabi yaş ilerledikçe insan yaşlandığının farkına varıyor, bu günleri kutlamak yerine yas tutmamız gerekiyor, giden zamanımıza, yapamadıkalrımıza aslında ağlamamız gerekiyor.

Çok güzel bir başlangıç olsun o deftere not aldığınız şeyler :) umarım hayallriniz gerçekleştirirsiniz.

Türk milleti olarak #fintech etiketine biraz yabancıyız sanırım :) yada yazama üşeniyoruz :) eskiden sıklıkla kullandığım bir etiket olmasına rağmen bu aralar yoğunluğumdan doalyı pek fazla vakit ayıramıyorum :) neyse umarım topluluk olarak bu fırsatları iyi değerlendiririz.

Sort:  
 2 years ago 

Merhabalar Ahmet bey güzel dilekleriniz için teşekkür ederim 🤗

Evet fintech etiketine yabancılık olduğu konusuna katılıyorum.Ben kendim de ekibe katıldıktan sonra fark ettim etiketin nerelerde kullanılabileceğini 😅

Aslında çok güzel bir etiket:) ama tabi fırsat bulup yazmak önemli

 2 years ago 

Tabi o en zor kısmı :))

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56596.99
ETH 2394.78
USDT 1.00
SBD 2.32