You are viewing a single comment's thread from:

RE: #club100 Merhaba Ben Geldim | Tatil Blogu 1 ☀️ | Hello I Came | Holiday Blog 1 🙂

in Steemit Türkiye2 years ago

Tekrardan aktif olduğunuz için sevinçliyliz 🙏😊 umarım tatil istediğiniz gibi geçmiştir, yeni yerler görmek yeni deneyimler edinmek gerçekten çok güzel, yüzmeyi öğrenmişsinşzdir artık 😊 Antalya tarafıda Muğla gibi çok güzel dağlardakş ormanlık alanlar yolculuk esnasında insanın içini frehlatıyor, biraz sıcak olmasına rağmen deniz güneş orman hepsi bir araya gelince, çok güzel oluyor🙏

Sort:  
 2 years ago 

Giderken o sıcaklık pek zorumuza gitmedi çünkü çook heyecanlıydık 🤣🤣 gidince günler nasıl geçti anlamadık. Yüzmeyide eh işte yaptık aslında yüzmek çok basit ama ben birinin yüzünden küçükken atak geçirdim panik oluyorum. Teşekkürler 🙏 inşallah daha da aktif olurum

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61180.86
ETH 2456.21
USDT 1.00
SBD 2.57