You are viewing a single comment's thread from:

RE: #club75 ///Thediarygame Betterlife// 13-04-2022 // Alışveriş İçin Güzel Bir Gün

in Steemit Türkiye2 years ago

Ramazan ayında bazı dengeler değişiyor ama seviyorum ben denge değişimlerini :) ramazan ayının zaten kendisi çok güzel. Bir ay boyunca uykusuzluğa da alışırız.

Bizim oğlan erken doğumla geldi ve yakalık 15gün falan hastahanede kaldı, sadece doğum anında görebildim oğlumlu sonrasında hiç göstermediler. ŞÜkür şimdi aradan 4.buçuk yıl geçti, ve sağlık olarak bir poroblemi yok :)

işlerinizde allah kolaylık veresin. Hayırlı ramazalar

Sort:  
 2 years ago 

Sizin oğlunuzu 15 gün görmemeniz daha zor olmuştur. Şimdi sağlıklılar şükürler olsun 🙏🏻Rabbim tüm çocuklara sağlık versin.

Güzel dilekleriniz için teşekkür ediyorum 🙏🏻

Rabbim tüm çocuklara sağlık versin.

Amin.

Güzel dilekleriniz için teşekkür ediyorum 🙏🏻

Rica ederim gülşen hanım.:)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64646.41
ETH 3230.29
USDT 1.00
SBD 2.63