Paketteki Sır?

in Steemit Türkiye2 years ago

Merhaba arkadaşlar nasılsınız, umarım iyisinizdir?

Çevremizdeki sevdiğimiz arkadaşlarımız ile bir araya gelirken, eğlenmek ve güzel zaman geçirmek için bazı aktivitelerde bulunuruz. Çeşitli oyunlar oynayarak, vakit geçirmeye çalışırız. Yada ailemizle beraber akşam yemeğini yedikten sonra, çocuklarımızı eğlendirmek için bir takım oyunlar oynarız.

Arkadaşlarımız ile beraber yaptığımız bu aktiviteler çok eğlenceli olmaktadır. İlk defa Üniversite yıllarım da, arkadaşlarımla beraber monopoly oynamıştım. Bu oynadığımız oyun saatlerce sürmüş ve gerçekten çok eğlenmiştim.

Arkdaşlarımız ile bir araya geldiğimizde bu tarz oyunlar oynamaya özen gösteriyoruz. Zamanın nasıl geçtiğinin farkına bile varmıyoruz.



IMG-20220318-WA0007.jpg

Popkek Paketi Önyüzü


Geçen gün eşim bir paket popkek alıp gelmişti eve. İlk başta sıradan bir paket olduğunu düşündüğüm için hiç oralı olamamıştım. Daha sonra pakete dikkatlice baktığımda üzerinde renkli harfler ile yazılan “Hadi anlat bakalım” yazısını görünce ne olduğunu merak edip paketi incelemeye başladım.

Paketi biraz inceledikten sonra, az önce anlattığım, ailecek ve arkdaş ortamlarında oynayabileceğiniz harika bir oyun tasarlayıp pakete yerleştirmişler. Bu durum çok hoşuma gitti ve incelemeye devam ettim.

Paketi açtım ve içinden çıkan, her popkek in üzerinde farklı anlatış biçimleri ve bazı kelimeler yer aldığını fark ettim.



IMG-20220318-WA0006.jpg

Popkek Paketi Arkayüzü


Popkek paketinin arka yüzünü çevirdiğimde ise, oynayacağınız oyunun detaylarını içeren açıklayıcı bir yazı buldum. Nasıl oynayacağımız hakkında talimatlar vermekteydi.

Son zamanlarda bu paketlerdeki oyun stratejisi artmış durumda ve bunu farklı ürünlerde de görmüştüm. Diğer oyunları da başka gönderimde sizlere aktaracağım.

Bu oyunu ve paketi fotoğraflayıp sizlere aktarmak istedim. Belki aramızda bu paketin içinden çıkan oyunu fark etmeyenler vardır.

Hadi Anlat Popkek Oyunu Nasıl oynanır

  • Öncelikle paketi açarak, paket içine bakmadan bir mini popkek paketi çekiyorsunuz.
  • Daha sonra, çektiğiniz bu popkeki arkadaşlarınıza göstermeden, üzerinde bulunan kelimeyi size verilen ikona göre anlatmaya çalışıyorsunuz.
  • Doğru anlattığınızda ve arkadaşlarınız bunu bildiğinde, popkeki yeme hakkına sahip oluyorsunuz.
  • Yediğiniz her popkek 5 puan değerinde oyun sonunda en çok pop kek yiyen oyunu kazanmış oluyor


    IMG-20220318-WA0008.jpg
    Popkek Mini Paketlerdi İkonlar



    Mini paketlerde hangi ikonlar yer almaktadır.


Paketle Anlat İkonu

Çektiğiniz mini paketi kimseye göstermeden üzerinde bulunan kelimeyi anlatmalısınız. Buna örnekler vererek anlatabilrisiniz.



Çizerek Anlat İkonu

Paket içerisinden çektiğiniz kelimeyi arkadaşlarınıza çizerek anlatmanız gerkmektedir. Umarım bu konuda çok zorlanmazsınız :)



Şarkıyla Anlat İkonu

Paket üzerindeki kelimeyi, şarkı söyleyerek anlatmanız gerekmektedir. Çektiğiniz kelime şarkı içerisinde geçmeli, şarkıyı söylerken çektiğiniz kelimeye denk gelen kısmı “Dıttt” diye geçmnelisiniz.

Sessiz Anlat İkonu

  • Hiçbir şekilde konuşmadan, mini paket üzerindeki kelimeyi sesziz bir şekilde anlatmanız gerekmektedir. Nasıl bir yol izleyeceğiniz size kalmış :)

Evet arkadaşlar bugün anlatacaklarım bu kadardı. Umarım sevdiklerinizle beraber kaliteli zamanlar geçirerek, bol bol eğlenebileceğiniz güzel günleriniz olur.

Steemit platformunda #club75 olarak ilerliyorum ama bir an önce club100 olmaya çalışıyorum. Club100 olmak için çaba gösteriyorum ve en kısa zamanda club100 olarak devam etmeyi umuyorum.

Okuduğunuz için teşekkürler…

Bilgi

Tüm Fotoğraflar Huawei P Smart 2019 Telefonumdan Çekilmiştir.Tüm fotoğraflar bana aittir.

#club75 #lifestyle #betterlife #game #tr

Sort:  
 2 years ago 

Bizde her aldığımızda oğlumla oynuyoruz bu paketten çıkan oyunları☺️ Birde ozmonun hazine adasi var. Oğlum onuda cok seviyor

Aynen onuda biliyorum oda güzel :) aslında bu tarz şeyler güzel düşünülmüş, iyi tasarlanmız reklama stratejileri. Zaman geçirmek içinde iyi oluyor:)

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Basit bir düşünceyle insanları eğlendirecek bir şeyler yapılmış.

 2 years ago 

👍🏽👏🏽

Arkadaşlar Azərbaycandan salamlar. Bu cürə çeşid sunumu Azərbaycanda varmi,bilmirəm amma çocukları əyləndirmək üçün çok iyi fikir. Yazın üçün teşekkürler!
Steemit Türkiyə komandası uğurlar!

Ne güzel keyifli bir oyunmuş..
Pop kek alasım geldi..😊

:) bencede çok güzel düşünmüşler. hiç beklemeyin bence alın ve deneyin :)

Hi habercitr

Do you want to join any community curators team?? I am creating a community curators team if you want to join me.

Thank you very much for your kind invitation. In which label do you plan to establish a curation team?

I have a really busy work life right now. If you apply again next month, we will work together.

Your invitation honors me. Thank you very much again.

Ok thank you. But if you know anyone from turkey who is working as moderator and also following club100, you recommend me for this month. It would be a huge help.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59010.30
ETH 2515.57
USDT 1.00
SBD 2.45