Hayaller ve Hedefler Gerçekleşiyor//@tr-charity account is activated// %50 for tr-charity

in Steemit Türkiye3 years ago

Adsız Tasarım Kopyası Kopyası Kopyası Kopyası (24).png
Source: CANVA

Merhaba arkadaşlar


Steemit te olduğum süre içerisinde hep hayallerim hep hedeflerim oldu, başladığım günden bu yana bir çok yarışma düzenleyerek kazandıklarını çevremdekiler ile de paylaştım. Bundan sonrada destek aldığım sürece, çevremdekilere destek olmaya devam edeceğim.

Hayallerim arasında ilk sırada olan Steemit te güçlü bir hesaba sahip olmak var. Bu şekilde arkadaşlarıma daha fazla destek olabilirim, bu sayede daha fazla insan çekebilirim platforma, çevremdeki arkadaşlarıma sürekli olarak Steemit ten bahsedip onları bu platforma kazandırmayı istiyorum.

Yakın zaman önce Türkiye temsilcisi olarak adaylığımı koymuştum. Aklımda yapacağımız yardım kampanyaları için resmi bir hesap olsun diye, @tr-charity hesabını açmıştım. Bu hesabı daha faaliyete geçirmedik.

@tr-charity diğer adıyla hayır kurumun amacı; bu hesapla toplanacak olan ödüller yardım kampanyaları için fon olarak kullanılacaktır.

Yeni temsilcimiz @svm038 ile topluluk adına yapabileceğimiz faaliyetler hakkında görüşüyoruz. Açmış olduğum bu hesabın resmi temsilcimize vermenin daha doğru olduğunu, @steemit-turkiye resmi hesabı tarafından yönetilmesinin daha doğru olduğunu düşündük.

tr-charity hesabından yapılacak olan gönderilen temsilcimizin de onayı ile olacaktır. Hesaba ait tüm bilgiler temsilcimiz svm038 a devredilecektir. Yapılacak olan kampanyalarda kendisine her türlü yardımı sağlayacağım.

Umarım resmi hesap olması nedeniyle yapacağımız kampanyalar yeteri kadar destek alır ve yardıma ihtiyacı olan insanlara bizlere katkı sağlamış oluruz.

RESMİ HESAPTAN YAPILACAK OLAN AÇIKLAMADAN SONRA, yapacağınız gönderilerde tr-charity hesabını da pay sahibi yaparak gelen ödüllerin bir kısmının tr-charity hesabında birikmesini sağlayabilirsiniz.

Bu konuda herhangi bir zorlama yoktur.

Bu gönderinin %50 sini tr-charity hesabına aktarıyorum.Bu hesabı pay sahibi yapabilmek için aşağıdaki adımları uygulayabilirsiniz.

  • Öncelikle gelişmiş ayarlar sekmesine tıklıyoruz;

1.png

  • Daha sonra açılan sayfadan 'add account' hesap ekle kısmına tıklıyoruz;

2.png

  • Hesap ekle dedikten sonra istediğiniz % miktarını ve pay sahibi yapmak istediğiniz steemit hesap adını girerek ayarları kaydediyorsunuz.

3.png

Bu işlemleri yaptıktan sonra gönderinizi paylaşıyorsunuz. 7 günün sonunda belirlediğiniz miktarda gelen ödül , seçmiş olduğunuz hesaba otomatik olarak aktarılmaktadır.
Umarım bu hesapla birlikte daha çok destek alır ve daha çok kişiye yardım ederiz.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.


Cc. @steemitblog @steemcurator01 @pennsif



#news #tr-charity-50 #steemir-turkiye #steemit #charity

Sort:  
 3 years ago 

Güzel bir proje olmuş. Bu projeyi elimden geldiğince desteklemeye çalışacağım. Tebrikler

 3 years ago 

cok güzel desteklemek menunietle yaparim

Teşekkür ederim abi. Desteklerinizi bekliyoruz 😊

 3 years ago 

İnsanlığın faydasına atılmış güzel bir adım.... Desteklerimiz sizinle olacak.... Tebrik ediyorum...

Teşekkür ediyorum.🙏 Umarım çok faydalı olacaktır. Destekleriniz için teşekkürker.

 3 years ago 

Vaoov hesap eklendiğini bilmiyordum . Beni aydınlattığıniz için teşekkürler. Bir sonrakiiyilik etkinliği gönderim için bunu yapacağım 👍 hayırlısı olsun

Ne demek faydalı olabildiysek ne mutlu bana 🙏

Teşekkür ederim abim🙏🙏

Çok güzel bir proje; memnuniyetle destekleriz.
Hayirli olsun, teşekkürler bu güzel hareket için

Topluluğumuzun daha güzel projelere ihtiyacı var. Başta aktif sayımızı arttırmak bunun için çalışmalar düzenlemek. Umarım faydalı olacaktır. 🙏 Biz teşekkür ederiz.

 3 years ago 

Emeği geçenlere teşekkür ederim. Çok güzel bir etkinlik olmuş. İlk postumda bu etkinliğe gönderim yapacağım.

Desteğiniz için çok teşekkür ederiz 🙏🙏

Harika . Çok güzel düşünülmüş. Eminim çok güzel şeyler yapacaksınızdır.

Teşekkür ederim. İnşşlah hep beraber çok güzel işler çıkaracağız 🙏

 3 years ago 

Güzel bir proje. Elimden geldiğince desteklemeye hazırım

Çok teşekkür ederiz @gulfuren 🙏 bu hesap hepimizin desteği ile ayakta kalacaktır ve hedeflerine ulaşacaktır.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 56087.39
ETH 2965.10
USDT 1.00
SBD 2.15