Elektronik Aletlermize Neler Oluyor? (25 Şubat 2022)

in Steemit Türkiye2 years ago (edited)

Fotoram.io (21).jpg

Merhaba arkadaşlar;


Nasılsınız umarım iyisinizdir. Günler o kadar çabuk geçiyorki neredeyse şubat ayının sonuna geldik, Günler havtalar ve ve aylar bir birinini kovalıyor. Hayat mücadelesi içerisinde, akıp giden zamanın farkı değiliz. Şu kockoca dünyaya sığamadık bir türlü, her tarafımızda savaşlar var ve ülke olarak bunun dezvantajlarını hissedeceğiz. Tek temennim güzel günlerin olduğu, savaşların sona erdiği bir dünyada yaşamaya devam ederiz. Çocuklarımıza güzel gelecekler bırakmamız gerekirken, sürekli bir savaş içerisinde olmak gerçekten çok zor.

Dediğim gibi , etrafımızda devam eden savaşların bize ekonomik olarak zararları olacak, dışarıdan ithal ettiğimiz ürünler var, bu ithal edilemeyen ürünler nedeniyle, ilerleyen aylarda dahada çok sıkıntı çekeceğiz. Pandemin de etkili haler devam ediyor,hayata sımsıkı tutunmuş ve yaşam mücadelesi verirken bunları sizlerlede paylaşmak istedim.

Rutinleşmiş işler dışınd ageride bıraktığımız 1 aylık süreç içerisinde, evimizdeki beyaz eşya ve elektronik eşyalar açısından çok sıkıntı çektik. Evde ki eşyaların , tv , bulaşık makinası, çamaşır makinası, kahve makinası, tablet , sırasıyla hepsi bozuldular. Hatta kış ayında çok fazla kullanmadığım elektrikli motorsikletim bile bozuldu. Bu durum gerçekten bizi biraz sıkıntıya koydu. Her neyse yavaş yavaş hepsini tamir edeceğiz.:)

IMG_20220222_172808.jpg

Geçen haftalarda oğlumun kullandığı tableti tamir ettirmişitim. Sırada bozuk olan ve ihtiyacım olan elektrikli morotsikletimi sabahtan tamirciye götürdüm. Gün içerisinde beni arayıp arızasının ne olduğunu söyledir. Yapmaları için talimat verdim.

IMG_20220222_173616.jpg

Motorcular Sanayisi

what3words: https://what3words.com/yakal%C4%B1k.bilgi.miyav

Plus.codes: https://plus.codes/8G9C698C+J9

İş yerinde yapılması gerekn işleri hallettik. Öğle vakti geldi, arkadaşlar ile yakında bulunan bir lokantaya giderek öğle yemeğimizi yedik.

Fotoram.io (10).jpg

Cevdet Ustanın Yeri Lokanta

what3words: https://what3words.com/nimet.satıcı.doğuş

Plus.codes: https://plus.codes/8G9C6949+QJC

Öğleden sonra halletmemiz gerekn bazı evrak işleri vardı. Mesai bitimine kadar o evrakları düzenledik ve üstlerimize rapor olarak sunduk.

İş çıkışı, tamir olan elektrikli motorumu almaya gittim. Dönüşte almam gereken bazı eşyalar için yolumun üzerinde bulunan forbest mağazasına uğradım. Ev için ihtiyacım olan birkaç parça eşyayı aldıktan sonra, oradan işhanına geçtim.

Fotoram.io (11).jpg

Forbest Mağaza

what3words: https://what3words.com/parlama.sorumluluk.şahin

Plus.codes: https://plus.codes/8G9C6977+VQ

Eşimin kardeşi ayakkabısını, işhanında bulunan bir ayakkabıcıya vırakmış tamir için, benden onu almamı istedi. Ayakkabıyıda aldıktan sonra, oğlumun sabahtan beni arayarak verdiği sipariş için markete uğradım.

IMG_20220221_172826.jpg

Muğlalı İşhanı

what3words: https://what3words.com/birisi.pazılı.dayalı

Plus.codes:https://plus.codes/8G9C6977+PX

Oğlumunda siparişini aldıktan sonra eve geçtim.Evde yemekten sonra, eşimle dışarıya çıkalım istedik. Uzun zamandır yağışlardan dolayı evden dışarı çıkamıyorduk. Havanın güzel olduğunu fırsat bilerek yakınlardaki bir pastahaneye gittik.

Fotoram.io (12).jpg

Özlem Pastahanesi

what3words: https://what3words.com/barışçıl.elveda.buyur

Plus.codes:https://plus.codes/8G9C6986+J9

Pastahanede biraz oturduktan sonra, eve geldik. Oğlum uyuya kaldı. Bende günlüğü yazmak ve steemit platformunda halletmem gereken işleri halletmek için bilgisayara başına geçtim.

Bugün anlatacaklarım bukadardı Steemit platformun da şuan #club75 olarak ilerliyorum ama en kısa sürede #club100 olmak için uğraşıyorum.Club100 olmak için çaba sarf ediyorum ve umarım en kısa sürede club100 olarak devam ederim.



Okuduğunuz için teşekkür ederim…

#club75 #thediarygame #betterlife #steemexclusive #turkiye #steemit-turkiye #tr

Sort:  
 2 years ago 

Birisi elektronik mi dedi. 😊 Eve gelen şebeke voltajıni kontrol ettir abi. Yada elektrik dalgalanmasi oluyormu. Aksam daha iyi anlarsin isiklar yanip yanip sonuyormu.

Bu anlattiklarim evdeki elektronik esyalarin cabuk bozulmasina neden oluyor.

Yakın olaydın apo, bakardın bi 😊benim oturduğum 3bçvde sıkıntı bitmiyor kardeşim bina eski olunca, sıkıntılar artıyor. Dediğin çok doğru, 3vde sürekli patlak ampul değiştiriyorum, daha önce getirdim elektrikçi. Tesisatı komple değişmesi lazım dedi. Ev sahibi sağolsun, yaptırmadı.

 2 years ago 

Bakardım ama siz dikkat edin abi, prizde birşey bırakmamaya çalışın.

Hani bir reklam vardı; Zamanla makinanızda oluşan kireçler diye başlayan. 😊 Elektrik tesisatıda öyle zamanla bakır kablolar güçsüzleşiyor.

Çok haklısın kardeşim bu konuda elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum :) evde birde ufak çocuk olunca, daha dikkatli oluyoruz. Tavsiyeler için teşekkür ederim.

 2 years ago 

Elektrik konusu ilginç bu aralar biz de benzer sıkıntıları yaşıyoruz. Buzdolabı, televizyon vs sırasıyla bozuldu. Fiyatlar da arşa çıkmış maalesef tamir ettirmekten başka yol yok gibi duruyor...

Gerçekten fiyatlar çok pahalı , elektrik hattını kontrol ettirmek lazım. 🙏

Umarım biran önce savaş sona erer. Seninde dediğin gibi çocuklarımıza güzel bir dünya bırakırız.

İnanır mısın bizim evde de elektronikler bozuldu. Ortalıkta bir kötü enerji dolaşıyor 🤷

Amin inşallah. Öyle valla ortalıkta kötü bir enerji peşimizi bırakmıyor.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61852.61
ETH 3084.08
USDT 1.00
SBD 3.83