The Diary Game -Better life season 3 - 30 June //Busy working day

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Adsız Tasarım Kopyası Kopyası Kopyası Kopyası Kopyası Kopyası Kopyası Kopyası Kopyası Kopyası.png

The Diary Game -Better life season 3 - 30 June //Busy working day

Günlük Oyunu -Daha iyi yaşam sezonu 3 - 30 Haziran //Yoğun iş günü

Merhaba arkadaşlar ;



30.06.2021 tarihinde gün içerisinde yaptıklarımı sizlerle paylaşacağım.


SABAH


Sabah her zamanki gibi işe gitmek için uyandım rutin işlerimi hallettim üstümü değiştirdim. İşe gitmek için evden çıktım. Büfemizin yanında bulunan ağaçların gölgesinde açma ve çay ile kahvaltımı yaptım. Temiz havada kahvaltı yapmak ayrı güzel tabi ki, vakit kaybetmeden iş yerine gittim. İş yerine varır varmaz laboratuvardaki işlerimi hallettim. Daha sonra araziye çıkabilmek için araç talebi hazırladım. Haritacı arkadaşımla beraber araziye gitmek için yola çıktık.

Fotoram.io (57).jpg

Şantiye varır varmaz arazideki ölçümlerimizi yaptık, daha sonrasında öğlen yemeğini yemek için şantiyeye geçtik.

Fotoram.io (58).jpg


ÖĞLEN- AKŞAM


Şantiyemiz konum olarak çok güzel yerde bazen böyle işler denk gelebiliyor. Şantiyemiz denize sıfır, tabi mesai saatlerinde olduğumuz için, ancak seyrediyoruz: çay içerken denizi seyretmekte ayrı bir güzel.

Fotoram.io (59).jpg

Çayımızı içtikten sonra ofiste şantiye yetkilileri ile yapılacak işler hakkında konuştuk. Daha sonra tekrardan araziye geçtik, Yapımı devam eden menfez için yapılan çalışmaları yerinde inceledik. Bundan sonraki süreçte sık sık bu kontrol ile ilgili yazı yazacağım  vaktimin çoğu arazide geçmekte. Yakın zaman içinde beton dökümlerimiz başlayacak ve sürekli arazide olmamız gerekecek.

Fotoram.io (60).jpg

İşimiz bittikten sonra tekrardan yola çıktık ve daireye geldik. Daireye vardığımızda mesai saati gelmişti eve geçip günün yorgunluğunu atmak için biraz dinlenip ertesi güne hazır olmamız gerekiyor.
Bugünlük bu kadar kendinize iyi bakın..



Okuduğunuz için teşekkür ederim…

Cc-

@e-r-k-a-n

#thediarygame #betterlife #steemit-turkiye #tr #turkiye #steemexclusive #welovepowerups

Sort:  

Kolay gelsin

teşekkür ederim :)

çok teşekkürler arzu hanım :)

 3 years ago 

Kolaylıklar diliyorum 😌🙏🏻

Çok teşkkür ediyorum :)

 3 years ago 

Fotoğraflara bakıp acaba Muğlanin neresi diye ozlem gideriyorum. Bol manzaralı fotoğraflarınızı görmek gerçekten çok güzel olur 👍

Gerçekten çekmeyi çok isterim. çalıştığım yer itibari ile fazla fotoğraf paylaşamıyorum. Yasak çünkü askeri bölge :) ama fırsat buldukça paylaşım yaparım muğla ile ilgili .

Allah kolaylik versin.

Çok teşekkür ederim melanur hanım 🙏

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 58476.88
ETH 2522.41
USDT 1.00
SBD 2.34