Yamanlar Karagöl İzmir

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Merhaba Steemit Türkiye Ailesi

Kamp yapmayı çok istiyorduk. Emirhan kamp için malzemelerini gitmeden almıştı. Kamp için neler gerekir araştırdıktan sonra arkadaşımızdan aldığımız büyük ve zor kurulan kamp çadırı ile yollara düştük.

IMG_20190612_190623.jpg

İzmir'de yaşıyoruz ama bilmediğimiz çok güzel doğa harikası yerleri" nerede kamp yapabiliriz ?" diye araştırırken bulduk. Ülkemizde çok güzel yerler var. Ülkemizi gönlümüzce gezebilmeyi Rabbim nasip etsin.

Yamanlar Karagöl'de kamp alanı olduğunu görünce buraya gitmeye karar verdik. Hem mesafe kısa hem de olumlu yorumlar okuduk. Elektrik ve tuvalet olması bizim önceliğimiz olduğu için Karagöl'e gitmeyi tercih ettik.

IMG_20190612_112921.jpg

Çadırları kurmak için yere beton dökmüşler , yan taraftada elektrik için pano koymuşlar. Beton üzerine çadırımızı kurduk. Pratik kurulan çadırlardan olmadığı için bizi biraz uğraştırdı ama içi baya genişti. Bizim gittiğimiz dönemde kimseler yoktu. Arka tarafta iki genç çadır kurmuşlardı. Daha sonra onlarla tanıştık, birlikte sohbet ettik. Bu tür yerlerde insanlar birbirleri ile daha kolay iletişim kuruyorlar diye düşünüyorum.

Emirhan hemen mangal hazırlıklarına başladı ve bende çadır içine yatakları hazırladım. Akşam ateş yaktık ve başında ailece sohbet ettik. Evde bu şekilde sohbet imkanı her zaman bulunmuyor. En güzel tarafı internet yoktu. Furkan üç gün sıkıldı ama sohbetler ile de keyif aldı.

IMG_20190612_191933.jpg

İkinci gün yağmur yağdı. Çadır'ın içinden göle yağan yağmuru izlemek çok keyifliydi. Göl manzarası bizi çok dinlendirdi. Sadece akşamları kurbağaların sesleri birbirimizi duyacak kadar yüksek olması rahatsız ediyordu.

Üç gün kamp yaptık ve çok keyifli geçti. Kamptan sonra eşimi karavan aşkı sardı. Bahçeli bir ev ve karavan hayalimizde yer alıyor. Bunun için neler mümkün? Mucizevi olasılıklar nelerdir?

Hepimizin hayallerimizin gerçek olmasını diliyorum.

Sort:  
 3 years ago 

Güzel bir macera olmuş okurken özendim
Manzara sakinlik huzur. Bana biraz uzak ama kamp yapmış kadar oldum doğrusu 😀😀😀

 3 years ago 

Çok keyifliydi. Kampçıları yaşayınca anladım.Her an her şey değişir Zeynep 😃

Iyi eğlenceler 😊

 3 years ago 

İki sene önceydi. İnşallah tekrar nasip olur. Teşekkürler 😊

Insallah 😊

Kamp yapmak Maceradir..😊
Ben örümcek ve böcek korkusundan herhalde uyuyamazdim gözlerim çadirda elimde ışıkla böcek aramaya çikardim kesin🤭🤭🙈🙈

 3 years ago 

Bende aynıyım yarın evi genel ilaçlamayi düşünüyorum 😀

Bir tek ben degilmişim öyle 😃

 3 years ago 

Kolay gelsin. Size bir pekmez lazım Zeynep. Bir şey gördüğü anda avcı kimliğine bürünüyor. 😃

Evet dogru...pekmezden bende bir tane var sinek girdigi gibi eve birden yok oluyor🙂

 3 years ago 

😂😂😂 Gece çadırın etrafından sesler geliyordu. Koca bir yılan çadırın etrafında tur atmış. Orada olan köpek çadırın önüne gelip havlamaya başladı. Meğer bizi yılandan koruyormuş. Tüm gece havladı bizi uyutmadı dedik. Sabah çadırın kapısını açtık ve köpek bizi görünce gitti. Çadırın etrafında yılan baya tur atmış. 😃

😳😱 ne kötü,
gerçekten kamp cesaret ister, bende o cesaret yoktur..😇..o güzelim Köpek sizi korumuş...🥰

Çok güzel bir manzara,karavan tatilini bende merak ediyorum..

 3 years ago 

Çok duydum Karagöl’ü ama henüz gitmek nasip olmadı, aslında bize çok yakın. Bahçe ve karavan fikri çok güzel, neler mümkün ise su gibi gerçekleşsin 🙏🏻

Güzel bi hatıra olmuş. Anlattığınız gibi kamp işi çok profesyonelleşti artık. Karavan meselesine gelince uzun zamandır bizimde gelecek planlarımızı süsleyen bi hayal. Bunun için neler mümkün 😇

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68067.40
ETH 2621.09
USDT 1.00
SBD 2.68