You are viewing a single comment's thread from:

RE: The Diary Game - Betterlife 3.Season - 02 Haziran 2021

in Steemit Türkiye3 years ago

Oğlumda motor almak istiyor. Kendinizi güvene alarak kullanmanız çok güzel. Böyle resimler çok güzel oluyor. Sanki kendim gitmiş gibi hissediyorum. Kask kamerası ile çekilen görüntüleri bende merak ettim 😊

Sort:  

Bilinçli olduktan, tedbir aldıktan sonra tavsiye ederim. Hevesi varsa er yada geç alacaktır. İlk ehliyete yazılsın, motoru sonra alır, benim 5 sene sonraya nasip olmuştu. Ortaya nasıl videolar çıkacak bende merak ediyorum gerçekten :)

 3 years ago 

Eşim direksiyon eğitmeni olduğu için ilk sürücü ehliyetini aldırdı.Şimdi motor için ehliyet alacak. Motor almak için çalışması gerekiyor :)

Bende akıl vermeye çalışarak komiklik etmişim, yanınızda işin üstadı varmış :)

 3 years ago 

Estağfurullah olur mu öyle şey. Motor deneyimi olan sizsiniz :)

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66649.32
ETH 3562.88
USDT 1.00
SBD 3.12