Kendinden Kendine Koçluk Serisi 4.Bölüm

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Merhaba Steemit Türkiye Ailesi

Kendinden kendine koçluk serisine devam ediyorum. Bir kişinin bakış açısında değişime katkı olabilmek bile beni mutlu ediyor.

Danışanlarım bana ilk geldikleri zaman içinde oldukları cehennemi fark edebiliyorum. Zihinleri o kadar dolu ki şu anın farkında değiller. Anın farkını geçtim yedikleri yemeğin tadının da farkında olamıyorlar. Çünkü o an sadece bedenleri bulundukları ortamda ama ruhları ya geçmişte yada gelecekte.

IMG-20210527-WA0020.jpg

Bugün oğlum ile uyuşturucu ve uyuşturucu bağımlılığından bahsettik. Aslında kişiler zihinlerindeki sesi kontrol altına alabilseler bu tür uyuşturucular ile rahatlama yolunu seçmeyecekler. Zihinlerini anlık olarak susturduğu için uyuşturucu bağımlılık haline geliyor. Söylediğim benim bakış açıma göre sebeplerden sadece bir tanesi. Çoğunluk ile insanlar çok mutsuz bunun en büyük sebebi zihinlerinin korku, telaş, öfke, değersizlik v.s konular ile dolu olmasından kaynaklanıyor.
Bunları zihninden atan kişiler özgürleşmenin ne demek olduğunu anlayabiliyorlar.

IMG_20210621_152038.jpg

Sorular

1 - Şu anki değerlerine odaklanıp en temel 10 değerini bulur musun?

2 - Bulduğun bu değerlerini ne kadar yaşıyorsun?

3 - Hangi değerin seni yukarı taşıyor?

4 - Hangi değerleri yaşıyor olsan daha doyumlu bir hayatın olurdu?

5 - Yeni bir sen olduğun zaman hangi değerlerin onurlanacak?

Bu soruları ve cevaplarını lütfen yazarak çalışın. Bilinçaltınızın nasıl açığa çıktığına kendinizde şaşıracaksınız. Algımız genellikle dışarıda yani başka insanlarda olduğu için bu sorularla hayatınızda istediğiniz gibi gitmeyen durumların sebeplerini kolaylıkla fark edeceksiniz.

IMG_20210616_192920.jpg

Hiç kimseye devamlı pozitif ol,negatif alanda kalma demem. Çünkü insan olarak dönem dönem pozitif, dönem dönem negatif olmak kadar normal bir durum yoktur. Ama devamlı negatifte kalma derim. Negatifte kaldıkça bataklık misali bir adım atarsınız ve çırpındıkça bataklıktan çıkmanız zorlaşır. Bu nedenle negatif alana girdiğin anda önce negatif duygunu fark et, kabul et ve o alandan en kısa sürede uzaklaşmalısın derim.

Gönüllerinizin huzurla dolduğu, tüm tutsaklıklarımızdan özgürleştiğimiz güzel günleri hepimizin yaşamasını diliyorum.

Sort:  

Zihinleri o kadar dolu ki şu anın farkında değiller....... Çünkü o an sadece bedenleri bulundukları ortamda ama ruhları ya geçmişte yada gelecekte.

Kesinlikle katılıyorum çok doğru bi tesbit😇

 3 years ago 

Teşekkür ediyorum 🙏🏻 Yemeklerinizin tadının farkına varabileceksiniz artık 😄

Eee şey, aslında benim bu anlamda hiç bir sıkıntım yok 😇 diğer insanlarda gördüğüm sıkıntılarla bire bir eşleştiği için öyle demiştim 😅
Yoksa başıma bi kötülükte gelmiş olsa hayatı zevk alarak yaşayan insanlardanım. 🙏🙏

Emeginize saglik 🙏

 3 years ago 

Teşekkür ediyorum 🙏🏻🥰

 3 years ago 

Çok güzel çok faydalı bir post olmuş, anın farkında olmak anı yaşamak o kadar güzel ki herkesin yaşamasını dilerim 🙏🏻

 3 years ago 

Ne mutlu farkında olana🙏🏻❤️

Bu güzel paylaşım için teşekkürler. Nasıl da güzel farkındalık oluşturuyorsun

 3 years ago 

Teşekkür ediyorum 🙏🏻❤️İhtiyacı olana katkı olmasını diliyorum 🌺

Bazıları uyuşturucu ile,bazıları ilaçla,bazıları ise alkol ile beynindekileri susturmaya çalışıyor..Bakış açısını değiştirmeyi öğrensek çoğu şeyi aşarız diye düşünüyorum..

 3 years ago 

Evet dediğiniz gibi kısa süreli rahatlama bunlar. Bakış açısı değişince zihinde kişiyi yormuyor

 3 years ago 

Ahh şu negatifte kalmamayı bir başarabilsem çok şey değişecek benim için.
Yarın ilk iş elime kağıt kalemi alıp sorularla baş başa kalmak olacak.

 3 years ago 

Şifa olsun :)

Resmi Topluluğumuz Steemit-Türkiye 'de aktif olduğunuz için teşekkür ederiz :)

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi..png

 3 years ago 

Teşekkür ediyorum 🙏🏻❤️

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 68516.58
ETH 3713.75
USDT 1.00
SBD 3.74