Kendinden Kendine Koçluk Serisi 3.Bölüm

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Merhaba Steemit Türkiye Ailesi

Kişi kendini bulduğu zaman hayatının amacını ve huzuru bulabilir. Kendinden kendine koçluk serisine başlamamın sebebi,insanların kendilerini tanıyabilmeleri içindir.

IMG-20210526-WA0064.jpg

Hepimizin farklı özellikleri var. Özellikle hayatımızda hepimiz huzurlu ve mutlu olmak istiyoruz. Benim geldiğim noktada kişi kendini tanımadan huzuru bulması çok zordur. Kendini tanıyan kişi hem huzuru bulur, hemde etrafına huzur verir. Çocuklarına da bunları öğreterek çok güzel bir miras bırakmış olur. Asıl geleceğe en büyük yatırım bu şekilde yapılabilir.

IMG-20210529-WA0010.jpg

Her zaman söylediğim gibi soruları yazıp cevaplayarak bilinçaltınızı daha rahat ortaya çıkarabilirsiniz.

Sorular

1 Hangi davranışların sana iyi gelmiyor?

2 Hangi davranışların seni yukarıya taşıyor? (Huzurlu hissettiren davranışlar)

3 Nasıl davransan tam da istediğin gibi olurdu?

4 Yeni bir sen olduğunda nasıl davranıyor olacaksın?

5 Değerlerinde neler değişirdi? ( Arkadaşlık, bağlılık,cesaret,adalet,özel hissetmek)

IMG-20210527-WA0020.jpg

Bu sorulara dürüst bir şekilde cevap verebilirseniz gerçek seni ortaya rahatlıkla çıkarabilirsiniz. Asıl zor olan kişinin kendi ile yüzleşmesidir. Kendisi ile yüzleşen kişi kendini dışarıya doğru ve rahat bir şekilde ifade edebilir. Aynı zamanda günlük hayatında daha mutlu,huzurlu ve sağlıklı ilişkiler kurabilir. Kişilere olan bağımlılıkları kalmaz. Çünkü kendine değer vermeyi öğrenir ve dışarıdan değer aramasına gerek kalmamıştır.

Bir sürü enerji çalışması ve teknikler var ama asıl olayın özü kişinin kendini tanıyıp kendinde olan negatif bakış açısını değiştirmektir. Bunu yapmaya cesareti olan kişiler çok güzel yol alabilir. Yoksa istediğin kadar enerji çalışması yap, bakış açını değiştirmediğin sürece aynı olayları ve durumları yaşamaya devam edersin.

Hepimizin gönlümüzde huzuru bulabilmemizi diliyorum.

Sort:  
 3 years ago 

Çok güzel istifade edebileceğim bir yazı olmuş kendi adıma.. emeğinize sağlık 🙏🏻

 3 years ago (edited)

Katkı olmasını diliyorum🙏🏻Şifa olsun🥰

 3 years ago 

🥰

 3 years ago 

Yüzeysel enerji çalışmalarından gerçekten de sonuç alınamıyor.. Biraz içeriyi eşelemek gerekiyor 🕊️🌈

 3 years ago 

Bu şekilde farketmiş olmanıza sevindim ❤️🌺

 3 years ago 

Yazınızı moral olarak düşük olduğum bir anda okudum ve çok iyi geldi. Bu sorular üzerine düşüneceğim teşekkürler:)

 3 years ago 

Böyle bir anda size katkı olduysa mutlu oldum😊 Huzuru her an gönlünüzde hissetmenizi diliyorum 🙏🏻🌺

Emeginize saglik , yine yeniden güzel bir yazi olmuş.🙏

 3 years ago 

Beğenmenize sevindim. Yorum yaptığınız için teşekkür ediyorum

Emeğinize sağlık çok güzel bir yazı olmuş

Merhaba ;

Aktif olduğunuz için teşekkür ederiz. :)
Steemit Türkiye Temsilcisi
Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

 3 years ago 

🙏🏻❤️

 3 years ago 

Yine çok güzel anlatmışsın emeğine sağlık canım 🤗 kendimize saygılı olursak huzura ederiz:)

 3 years ago 

Teşekkür ediyorum 🙏🏻❤️

ben kendimle tanışamadım henüz sanırım :) teşekkürler paylaşım için

 3 years ago (edited)

Kendini tanıyan çok az kişi var zaten😊 İnşallah bu yolculuğa çıkarsınız. Yorum için ben teşekkür ediyorum

 3 years ago 

istediğin kadar enerji çalışması yap, bakış açını değiştirmediğin sürece aynı olayları ve durumları yaşamaya devam edersin.

Kesinlik katılıyorum bu söze . Emeğinize sağlık. Güzel bir paylaşım..

 3 years ago 

Teşekkür ediyorum 🙏🏻❤️

 3 years ago 

Bunu yapmaya cesareti olan kişiler çok güzel yol alabilir.

Ben de bunu yapmak için niyet ettim, kendimle yüzleşme cesaretini gösteriyorum. Kendimi tanımaya izin veriyorum. Vesile olduğunuz için teşekkür ederim.

 3 years ago 

Çok sevindim. İstediğin zaman yolculugunda yardımcı olmaya hazırım 🙏🏻❤️

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68745.77
ETH 3744.06
USDT 1.00
SBD 3.76