Kendi Kendine Koçluk Serisi 1.Bölüm

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Merhaba Steemit Türkiye Ailesi

Sprituel Yaşam Koçu olarak ihtiyacı olan kişilere yaşam yolculuklarında huzurlu hissetmelerine engel olan konuları bularak destek vermeye çalışıyorum. Kişi kendini tanıdıkça hayata bakış açısı ve insanlara bakış açısı da büyük ölçüde değişiyor ve öncelikle kendini tanımaya başlıyor ve kendini yargılamayı,suçlamayı bırakıyor. % 80 kişide değersizlik duygusu var ve hayatında en büyük sıkıntıları bu yüzden yaşıyor. Danışanıma "kendine değer veriyor musun?" diye sorduğum zaman, evet diyor ama anlatmasını istediğimde kendine değer vermenin ne demek olduğunu aslında bilmediğini birlikte görüyoruz.

IMG_20210520_184710.jpg

Steemit'e geldiğim günden itibaren "Kendi Kendine Koçluk" adı altında bir seriye başlamak istiyordum.Bugün ilk paylaşımı yapıyorum.

İhtiyacı olan kişilere katkı olmasını diliyorum.

giphy.gif

Giphy

Yaşam yolculuğumuzda negatif olaylar ve sorunlar ile karşılaşıyoruz. Önemli olan yaşadığın konu her ne ise buna sebep olan duyguyu bulabilmektir. Çünkü bilinçaltındaki negatif kod her ne ise sistem bunu dönüştürene kadar kişiyi olaylar ile uyarmaya devam eder.

Eğer ki kişi, sorunun sebebini fark edip dönüştürebilirse artık o negatif kod ile ilgili bir olay yaşamaz. Aslında sistem bu kadar basit.

Şimdi sizlere kendinizi tanımanız adına ve kendi kendinize koçluk yapabilmeniz için sorular hazırladım. Olayın özü kişinin kendini tanımasıdır.

Bir deftere soruları tek tek yazıp yazarak cevaplamanızı rica ediyorum. Yazarak çalıştığınız zaman bilinçaltınızdaki tüm saklı duygular açığa çıkacaktır.

SORULAR

1-Şu an hayatında değiştirmek istediğin, seni mutsuz eden durum,olay nedir?

2- Sen gerçekten değişmek istiyor musun?

3-Kendini tanımak için ve gerçek sene ulaşmak için harekete geçmeni engelleyen nedir?

4- Kim olmak istiyorsun?

5-Yeni bir sen olmak için düşüncelerinde nelerin değişmesi gerekiyor?

Bu soruların cevaplarını yazarken cümlelerin arka arkaya yazıya dökülüşüne inanın şaşıracaksınız.
Sormak istedikleriniz veya paylaşmak istedikleriniz olursa yorumlara yazarsanız sevinirim.

Kendinden kendine koçluk ve kendini tanıma yolcuğunuzu kolaylıkla olsun.

giphy (1).gif

Canva
Sevgilerimi gönderiyorum.

Sort:  

Yazınızı çok beğendim,teşekkürler..

 3 years ago 

Teşekkür ediyorum. Bu seriye yabancı toplulukta başlayacaktı.Steemit-Türkiye topluluğa nasip oldu. İhtiyacı olana katkı olsun 🙏🏻🌺

 3 years ago 

Yazı ve görseller çok güzel emeğinize sağlık🙏🏻benden de size bolca ❤️❤️❤️

 3 years ago 

Nazik yorumun için teşekkür ediyorum 🙏🏻❤️

 3 years ago 

Herkesin kendine sorup cevaplayabileceği sorularla birlikte harika bir paylaşım olmuş 🤗💞 ellerine sağlık 🤗

 3 years ago 

Teşekkür ediyorum 🙏🏻❤️

 3 years ago 

Kendimizle yüzleşme, farkında olma soruları teşekkür ederim.

 3 years ago 

Şifa olsun 🥰

-Voted from the Steemcurator06 account as the Turkey Representative for a daily quality post.

 3 years ago 

Teşekkür ediyorum 😊

Serinlz çok güzel umarım bizlerde bu seriden faydalanırız 🙏

 3 years ago 

İnşallah katkı olur 😊Beğenmenize sevindim

Kendimizi tanımamıza yardımcı olduğunuz için teşekkürler :)

 3 years ago 

İlgilenmenize sevindim😊

Ben de ilk postumu yazarken içimden geçirdiğim şeyleri anlamanıza sevindim açıkçası :)

 3 years ago 

İşim bu ama kendinize çok yükleniyorsunuz sanki

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 68636.49
ETH 3719.81
USDT 1.00
SBD 3.75