Huzur Her Yerde - tr-charity10

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba Steemit Türkiye Ailesi

Eşimin teyzesinin yazlığına Gülbahçe'ye gittik. Denize yakın ve eniştemizin ektiği büyük bir bahçesi var. Emirhan ve eşimin kuzeninin çocukları ile bahçeye girdik. Taze taze salatalık, dolmalık biber ,acı ve tatlı biber, patlıcan, kudret narı topladık. Bana o kadar iyi geldi ki sanki kendi bahçemde ekip yetiştirdiğim ürünleri topluyor gibi hissettim.

Enişte, güvercinlerini, tavuklarını, horozlarını, civcivlerini çocukları gibi bakıp büyütüyor. Güvercinlerin yumurtadan ergenliğe kadar resimlerini çektim. Başka bir postumu güvercinler için hazırlayacağım. O kadar güzel bir enerji vardı ki anlatamam, yaşamak gerekiyor.

IMG_20210711_201502.jpg

Organik sebze o kadar çoktu ki dolmalık biberlerin bir kısmını eve geldiğimde Emirhan içlerini boşalttı.Bende onları ipe geçirdim. Kışın kuru dolma yapmak için kurutuyorum.

IMG_20210712_192212.jpg

Biberlerin bir bölümünü kızarttım ve dolaba koydum. Kahvaltıda kızarmış biberi seviyoruz. Akşam yemekleri içinde sarımsaklı yoğurt ile güzel oluyor.

IMG_20210712_192323.jpg

Patlıcanlar çok küçük kuşbası et ile çok güzel yemek olur. Yanına birde pilav ve cacık çok severim.

IMG_20210712_192302.jpg

Kudret narını da temizledim ve kavanoza koydum. Üzerini zeytinyağı ile doldurdum. Ben sadece mide ülserine iyi geliyor sanıyordum ama bir çok yararı varmış. Bunu da bir post ile anlatacağım.

IMG_20210712_192200.jpg

Bizim için çok keyifli ve huzurlu bir sohbet oldu. Uzun zamandır sevdiklerimizden uzak olunca bir araya geldiğimizde sohbetinin tadına doyum olmadı. Birde zaman kısıtlaması olmasa daha güzel olacak. Eşim sabah işe gidecek diye sohbetin en güzel yerinde eve dönmek zorunda kaldık.

Her günümüzü bir öncekinden daha keyifli ve huzurlu yaşayabilmemizi diliyorum.

Sort:  
 3 years ago 

Ne güzel doğa gibisi mi var..

 3 years ago 

Doğa da olmanın keyfi bambaşka 💕

 3 years ago 

Ah ne güzel organik sebzeler, şifa olsun🙏🏻 Kudret narını duydum ama sanırım ilk defa görüyorum, postunuzu bekliyorum

 3 years ago 

Teşekkür ediyorum🥰

Mutlu enerjinizi postunuzla yaşadık😊

 3 years ago 

Hissettirebildiğime sevindim 🥰

güvercinlere bayıldım

 3 years ago 

Bebek, çocuk, ergen dönemlerini de çektim. Harikalar

kardeşim de besliyodu bi ara. çok ayrı bi tutku başlayan bırakamıyor 😂

 3 years ago (edited)

Harika.. bu tad çok ayrı insan huzur buluyor hakikaten ☺️ Babamında güvercinleri vardı bende çok severim havada takla atanları falan var

Kudret narın faydaları çok, yüzüne bile sürebilirsin.

 3 years ago 

Doğal hayat, huzur demektir. ☺️🤗

 3 years ago 

Doğal hayatta yaşamaya niyet ediyorum 🙏🏻💕

quality post (1).png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-türkiye topluluğunda aktif olmaya devam edin.

 3 years ago 

Organik ürünler, dalından topladıgınız sebze meyveler. Sevdiklerinle geçirilen zaman maşallah ne güzel. Daim olsun guzellikleriniz.

 3 years ago 

Teşekkür ediyorum🥰 Hepimize nasip olsun🙏🏻

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 58443.62
ETH 2524.10
USDT 1.00
SBD 2.34