#club100 Gün Batımı Temalı Fotoğraf Yarışması

in Steemit Türkiye2 years ago

Merhaba Steemit Türkiye Ailesi

Gün doğumunu ve gün batımını çok seviyorum. Yarışmayı görünce katılmazsam olmaz diye düşündüm. Telefonumda her zaman gün batımının resmi olur. Gün batımını izlerken o kadar huzur doluyorum ki resmini çekmeden duramıyorum.

Birde kuşlar gökyüzünde süzülmeye başladımı deymeyin keyfime 😃 Onlar uçarken kendimi özgür hissediyorum. Kuşlar kendimi çok özgür hissettiriyor. Kuşları izlemeyi de bu yüzden çok seviyorum.

Deniz, orman, gökyüzü, hayvanlar hepsinin ruhumuza şifa olduğunu düşünüyorum. Negatif olduğunuz an denizi izlemek, güneşin batışını yada bir hayvanın başını okşamak, bir ağacı yada çiçeği izlemenin huzuru bambaşka.

Böyle zamanlarda insan anda olduğu için de huzurlu hissediyor. Tam olarak gözlem yapmaya başlarsanız zihniniz de susmaya başlar. Buda anda olduğunuzu gösterir. Anda olduğunuz an huzuru hissettiğiniz an demektir.

Neyse ben yine anlatmaya başladım. 😊

Güneş batarken arka arkaya çektiğim resimler ile yarışmaya katılıyorum.

IMG_20220806_200609.jpg

IMG_20220806_200638.jpg

IMG_20220806_200631.jpg

Yarışmaya @melanur'u davet ediyorum💖

Gökyüzünde güneşi izlerken her daim iç huzurumuz ile izlemek nasip olsun. Şu an tüm Dünya olarak huzura ihtiyacımız olan günleri yaşıyoruz. Bu da geçer ya Hu🌷

Sort:  

Tebrikler Günün kaliteli gönderisi seçildiniz.

Booming hesabı tarafından olumlu oy almaya, hak kazandınız. Steemit Türkiye Topluluğunda aktif kalarak, kaliteli seçilme şansınızı arttırınız.

KategorilerNotlar
İntihal0% (100% steemexclusive)
Teklif BotlarıHayır
Kulüp Durumuclub100

İletişim Adreslerimiz

Discord : https://discord.gg/JDzgHZEAge
Steemit Türkiye Ekibi Küratörlüğü

Çok güzel manzara. Güneş ve bulutlar bir arada muhteşem görünüyor. Yarışmada başarılar dilerim. 🙏😊

 2 years ago 

Teşekkür ediyorum 🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 67205.80
ETH 3112.68
USDT 1.00
SBD 3.71