İbrahim Sadri 🙏🏻

in Steemit Türkiye3 years ago

8C0C8537-73E5-4A17-A66A-752AB6EDA6E9.jpeg

96BD3967-1082-40D9-8D0B-1130689BAAFC.jpeg

Benim için en özel ve unutulmaz günlerden biri olduğunu söyleyebilirim…
İbrahim Sadri hayranı olarak, kendinisini Gülce şiiriyle tanıdım ve çok güzel seslendiriyor, hatta Doktorum sayesinde keşfettim hem şiiri hem de İbrahim Sadri’yi ve ondan sonra da bir daha kopamadım…
Her gün mutlaka Gülce şiirini dinleyip uyuyorum… 🙈
Kendisiyle uzun süredir tanışmak istiyordum tanışmadan önce de küçük bir anım oldu imzalı kitabını almak için çok uğraşmıştım ve bir türlü kendisine ulaşamamıştım menajeri de yardımcı olmamıştı sonra yakın arkadaş çevresine baktığım da birini buldum ve o kişiye yazdım kendisi de sağolsun kırmadı beni, İbrahim Sadri’nin imzalı kitabını göndermişti
hatta
-İbrahim Sadri; seni nasıl ,nereden bulmuş diye şaşırıyordu ve dünde kendisiyle konuşma fırsatım oldu hemen söyledim o arkadaşınıza ulaşan kız bendim diye şaşırdı bayağı bir, biraz sohbet ettik o kadar keyifliydi ve özeldi ki benim için konuşurken sesimin titremesini, heyecanımı hâlâ unutamıyorum…

Gülce
Uçurumun kenarındayım Hızır
Ulu dilber kalesinin burcunda
Muhteşem belaya nazır
Topuklarım boşluğun avcunda
Derin yar adımı çağırır
Dikildim parmaklarımın ucunda
Bir gamzelik rüzgâr yetecek
Ha itti beni, ha itecek
Uçurumun kenarındayım Hızır
Civan hazır
Divan hazır
Ferman hazır
Kurban hazır
Uçurumun kenarındayım Hızır
Güzelliğin zulme çaldığı sınır
Başım döner, beynim bulanır
El etmez
Gel etmez
Gülce'm uzaktan dolanır
Uçurumun kenarındayım Hızır
Gülce bir davet
Mecaz değil
Maraz değil
Gülce bir afet
Peri değil
Huri değil
Gülce beyaz sihir
Gülce ölümcül naz
Buram buram zehir
Yar yüzünde infaz
Bir gamzelik rüzgâr yetecek
Ha itti beni, ha itecek
Güzelliğin zulme çaldığı sınır
Uçurumun kenarındayım Hızır
Ben fakir
En hakir
Bin taksir
Ateşten
Kalleşten
Mızrakla gürzden
Dabbetülarz'dan
Deccal’dan, yedi düvelden
Korku nedir bilmeyen ben
Tir tir titriyorum Gülce’den
Ödüm patlıyor Gülce’ye bakmaktan
Nutkum tutuluyor, ürperiyorum
Saniyeler gözlerimde birer can
Her saniyede bir can veriyorum
1981 -Ömer Lütfi Mete

Sort:  
 3 years ago 

Çok güzel şiir. :)

 3 years ago 

Evet :)

 3 years ago 

Güzel post 👍🏽

 3 years ago 

Teşekkürler 🙏🏻

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Güzel şiir. Ben de bunu Deli Yürek dizisinden hatırlıyorum. Kuşcu okuyordu. Oradan çok sevmiştim. İbrahim Sadri Kırmızı Araba şiiride güzeldir.

 3 years ago 

Evet Gülce şiiri de kırmızı araba şiiri de güzel 🙏🏻 Hiç görmemiştim dizide şimdi dinledim siz söyleyince…

 3 years ago 

Bu şiiri çok seviyorum ve dinlerken çok duygulanıyorum. Ağladığımda oldu tabi . Yaşadığınız mutluluğu tahmin edebiliyorum. Hayatınızda daha güzel mucizeler yaşamanızı diliyorum

 3 years ago 

Bende aynı duyguları yaşıyorum şiiri dinlediğim zaman… umarım, güzel dileğiniz için teşekkürler 🙏🏻

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64970.70
ETH 3238.82
USDT 1.00
SBD 2.64