The Diary Game Better Life 26 Ekim

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba Steemit-Türkiye ailesi uzun bir süredir yine paylaşım yapıyordum bu aralar yine fazlasıyla yoğun günler geçiriyorum. Böylede olunca telefonu ellime pek fazla alamıyorum buyüzden çok üzgünüm elimden geldiğince aktif olmaya çalışıyorum ve umarım daha aktif olucağım günler yakın yani en azından ben öyle hissediyorum. Bugün sizlere gün içinde sizlere ne yaptığımdan bahsede umarım sıkılmadan okursunuz.

Bugün sabah uyandığımda ilk işim hemen güzel bir kahvaltı hazırlamak oldu. Çünkü bugün yine o kilasik temizlik günlerinden biri.

IMG-20211026-WA0006.jpg
Oğlumla güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra hemen sofrayı toplayıp temizliğe başladım.
IMG_20211013_134023.jpg

Halıları kaldırıp büyük bir temizlik yapmak gerçekten bana terapi gibi geliyor. Hele koltuk silmek gerçekten beni çok rahatlatıyor.

IMG_20211011_151104.jpg

IMG_20211011_155140.jpg

Eee tabiki bu temizlik burada anlatıldığı gibi kıssa sürmüyor. Neredeyse bir günüm böyle güzel bir temizlik yapmakla geçiyor ee tabi böyle temizlik yapınca akşam yemeği yapmaya fırsat olmuyor buyüzden eşim gelirlen bize disaridan dürüm aldı böyle temizlik zamanında eşimin yemek getirmesi gerçekten çok güzel oluyor.

IMG_20211026_213705.jpg

Yemeğimizi yedikten sonra eşimle film izlemek için televizyonun karşısına geçtik ama canımız güzel bir tatlı çektiği için hemen getir'den güzel bir sufle söyledik benim gibi çikolata aşıkları için doyurucu ve tadı enfes bir tatlı.

Screenshot_2021-10-26-21-44-29-786_com.miui.gallery.jpg

Ee böylelikle oğlumun uyku saati gelmişti buyüzden hemen yatağa geçip oğlumu uyuttum ve en sonunda kendime güzel bir yorgunluktan kahvesi yaptım.

IMG_20211026_215123.jpg

Ver işte benim bir günüm böyle geçti yorucu ama güzel bir gündü umarım buraya kadar sıkılmadan okumuşsunuzdur bir sonraki posta görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın 🌼

     🌼 Gülcan Albayrak 🌼
Sort:  
 3 years ago 

Ellerinize sağlık koltuklar tertemiz görünüyor. 😊

 3 years ago 

Çok teşekkür ederim 😘

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57929.49
ETH 2354.05
USDT 1.00
SBD 2.44