Günaydın 💛🧡

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

IMG_20211202_103432_272.webp
Merhaba arkadaşlar nasılsınız umarım iyisinizdir. Beni sarorsaniz iyiyim günlerim yorucu ama güzel geçiyor. Bugün hava çok güzel umarım havanın güzelliği herkese iyi gelir. Malum kış ayına girdik gerçi ben kış ayını daha çok severim iyi gelir bana huzur verir soğuk beni dinçde tutar. Ama kışı seviyorum diyip yağmurdan kaçmam yağmurun altında islanmayida karda oynamayı da çok severim. Hayarın her anını yaşamak ve tatmak gerek. Kişi seviyorum diyip camın arkasından seyretmek bana biraz tuhaf geliyor seviyorsan her hâlini sevip her anın tadını çıkarmak gerek. Herkesle sağlıklı mutlu huzurlu günler 💛🧡

       🌼 Gülcan Albayrak 🌼
Sort:  
 3 years ago 

Ayyy fincanınız ne kadar güzel bayıldım 😍

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Merhaba Steemit Türkiye topluluğunda paylaşım yaptığınız için teşekkürler. arkadaşlarınızı davet ediniz . Lütfen bu oylamadan sonra Kaliteli gönderi yazmayı unutmayınız. Resmi hesaptaki kuralları okuyunuz. Aktif olmaya devam ediniz.

Steemit türkiye temsilcisi

Hayatta size kupada ki gibi gülümsesin..

 3 years ago 

Çok teşekür ederim ☺️

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68168.17
ETH 3256.43
USDT 1.00
SBD 2.67