The Diarygame Better Life - 23.09.2021 Perşembe Günlüğüm

Bugün küçük kardeşim için alışveriş yapacaktık. Çünkü bayağıdır ona güzel bir hediye almamıştık. İlk ilk olarak sabah kalktığımızda ona hediye alacağımızı bilmiyordu. Sonra sabah kahvaltıdan sonra ona hediye almak ve oyuncak almak için çarşıya gideceğimizi söyledik. Haliyle çok sevindi. Daha sonra ona hediye almak üzere oyuncakçının yolunu tuttuk. Bulunduğumuz yerdeki civil mağazasına girdik. Burada ona hangi hediyeyi beğendiğini sorduk. Burada kendisine bir bisiklet beğendi. Seçmiş olduğu bisiklet gerçekten çok güzeldi. Ben mavi olanı seçti. Buradan bisikleti alıp tekrardan yola çıktık.

oyuncakcı.jpg

Bana sonra bir petshop önünden geçerken buradaki bir kediyi çok beğendi. Fakat annem evde kedi beslemeye izin vermeyecek için kedi de alamadık. Fakat bu duruma çok üzülen kardeşim çok üzülmesin diye bir fikir geldi aklımıza. Ona buradaki küçük balıkları gösterdim. Ve çok güzel küçücük bir süs balığı bulduk. Çok beğendi. Daha sonra eve getirene kadar bir pet şişenin içerisine balığı koyacaktık. Balığı pet şişenin içerisine koyduk ve eve doğru yürüdük. Eve geldik ve balığı akvaryuma yerleştirdik.

balık.jpg

Eve geldiğinizde bugünü kardeşimize özel Bir gün ilan ettiğimiz için kardeşim henüz oynamaya doymamıştım. Benimle birlikte Fahri de kumda oynamak istediğini söyledi. Ben de onu kıramadım ve bahçede olma birlik ve kumda şekiller yapmaya başladık. Gerçekten güzel ve verimli bir gün oldu. Çünkü bayağıdır kardeşime zaman ayıramıyordum. Akşam olunca kardeşim sevinçten uyuyamıyordu bile. Sürekli gidip aldığımız balığa yem vermeye çalışıyordu. Fakat biz ona çokgen verdiğinde balığı öldürebileceğiniz söylediğinizde bundan vazgeçti.

kelebek.jpeg

Sort:  

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Merhaba Steemite Hoşgeldiniz. Steemit Türkiye topluluğunda paylaşım yaptığınız için teşekkürler. Kaliteli seçilmek için belirlenen kuralları ve duyuruları @steemit-turkiye hesabından bakabilirsiniz. Ayrıca grubumuza ve discord kanalımııza katılırsanız sizlerle daha iyi bir iletişim kurabailiriz :)

https://t.me/joinchat/AI_wwPBWBQs5ZDdk

Steemit türkiye temsilicisi

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60699.16
ETH 2352.47
USDT 1.00
SBD 2.52