Herkese Merhaba!

in Steemit Türkiye3 years ago

Herkese Merhaba!

Adım Gökdeniz aranıza yeni katıldım. Steemit platformunu en yakın arkadaşımdan öğrendim ve hemen aranıza katılmak istedim. Arkadaşımdan duyduklarıma dayanarak ne kadar güzel bir yere geldiğimi tahmin edebiliyorum. Umarım çok iyi anlaşabiliriz ve paylaşımlarımı beğenirsiniz.

WhatsApp Image 2021-08-23 at 20.44.04.jpeg

İlk postuma beni yansıtacak bir şey bırakmak istedim. Uzun süredir fotoğrafçılıkla uğraşıyorum. Bu fotoğrafı yaklaşık bir ay önce İzmir'de çektim. Bunun gibi çektiğim ve çekeceğim fotoğrafları da sizinle paylaşmayı çok isterim. Umarım beğenmişsinizdir.

Sort:  
 3 years ago 

Hoşgeldiniz 🤗

Loading...
 3 years ago 

Hoşgeldin 🙏🏻🙏🏻

 3 years ago 

Hoşgeldiniz bolluk ve bereketli bir yol diliyorum 🙏🤗

 3 years ago 

Hoş geldiniz 😊

 3 years ago 

Aramıza hoş geldiniz😊

 3 years ago 

Hoş geldiniz

Merhaba aramıza hoş geldiniz 🙏eminim sizde burayı çok seveceksiniz 😊 paylaşımlarınızı bekliyorum

Teşekkür ederim, hoş buldum😊

Hosgeldiniz 😊

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

merhaba steemit-Turkiye topluluğunda aktif olmaya devam edin. Kaliteli seçilmek için belirli kuralları takip edin.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60961.08
ETH 2363.44
USDT 1.00
SBD 2.52