Herşey çok pahalı 😑

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba Steemit Türkiye ailesi Nasılsınız ?

Mis gibi bir salıydı şu sıra pek yazamadım buraya. Dışarı çıkınca insan unutuyor. Yazmayınca da insan hepten soğuyor. Buranın uygulaması olsa daha çok insan olur zırt pırt girilir ah ne iyi olur. Sayın yetkililer duyun sesimizi de e bir uygulama yapıverin zahmet olmazsa 🤗

Kahvaltı sonrası bir kahve içtik 🧡
7C179454-9A45-450A-B65B-487A33D44672.jpeg

Artan fiyatlarla bu sene evin büyüğü evlenicek tabak çanak çeyizlere bakalım dedik. Karacadan 5 sene önce İnci serisinden Heleni almıştım.

550DB343-AE87-4EEB-99F5-D1B25CA5FA81.jpeg

Fiyatı gördüğünüz gibi 8800 olmuş yuh dedim hatta oha 🤦🏼‍♀️ Bizim kızda beğenmiş bundan aldı. Benimki duruyor çeyizde hala modası geçmedi iyi bir seçim yaptığımı bir kez daha anladım 😂

Ama evleniceklere Allah sabır versin. Ben 12 kişilik yemek takımını 12 kişilik çatak bıçak takımını tencere seti ve kahvaltı setini üzerine birde hediye servis seti vermişlerdi optımum Karaca şubesi 2500 falan almıştım 🤦🏼‍♀️ Tamam ozamana göre oda pahalı gelmişti ama sadeceee yemek takımı 8800 nerede bütün set 2500 nerede 5 yılda neler oldu cağnımm ülkemde neler diyorum…

Herşey uçtu tam anlamıyla sohbet de yakındık ettik derken bende neler almışım diye bir baktım bir kaçını anneme çıkardım kullanıyoruz. Tekrar tekrar Allah evlenceklere güç kuvvet bolca para versin. Parasız olmaz o eskidendi 🤨

Aldığım nevresimler yatak örtüleri havlular uçmuş uçmuş. Düz sade şeylerden hoşlanıyorsanız bence alıp koymak çok mantıklı. Tabi evlenmek mantıklı gelirse bu devirde 😂😂

Yürüyüşe çıktık dolaştık kaktüslerime bir yenisi daha eklendi. Ormanlık alanda kocaman olmuş. Tabi dururmuyum hemencecik aldım saksıya ektim gelince.

3450778D-7BC2-4822-A48F-827B05F838AF.jpeg

Tabi eller dikenlendi birazcık. Esiyor serin güneşin olduğu yerler sıcacık bu hafta hep böyle baktım haftaya nazaran. Karınlar açıktı eve geldik yemek derken. Şimdi dizi başlarken çaya bisküvi batırcam🧡

Çok severim bence sevmeyen yoktur. Ozaman bana çay keyfi sizlerede iyi akşamlar 🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️

Sort:  
 3 years ago 

Hayat pahaliligi konusunda cok haklisiniz. Umarim bu gidisata bir dur diyen olur 😊😊
Kaktuslere bayildim. 😍😍😍

 3 years ago 

Umarım teşekkür ederim 🤗🤗

 3 years ago 

Seni kaktüs avcısı ilan ediyorum 🌵

 3 years ago 

😂😂

Şu zamanda ne ucuzki diye düşünüyorum. 🤷‍♀️ gerçekten o kadar pahalı olduki herşey.
Hemen hemen %100 zam uygulanan ürünler oldu. Bu durum çok zor çok üzücü. Çok da sinir bozucu ☹ ALLAH herkesin yardımcısı olsun

 3 years ago 

Amin hepimize evleneceklere ayrıca 🤦🏼‍♀️ Teşekkür ederim 🤗

 3 years ago 

Zamanında ne aldıysak yanımıza o kâr kaldı. Gerçekten Allah yardımcımız olsun. Cok güzel bir konuya değinmişsin.

 3 years ago 

Amin gerçekten herşey uçtu sürekli bir şok olma halindeyiz teşekkür ederim 🤗

 3 years ago 

Ekonominin durumu insanları bekarlığa alıştırıyor.

Dün bugünden ucuz, yarın servet değerinde. :)

 3 years ago 

Kesinlikle bekarlık sultanlık 😂 herşey uçtu uçuyor 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

 3 years ago 

Kesinlikle :)

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

 3 years ago 

Teşekkür ederim 🤗💐

 3 years ago 

Fiyatlar maalesef akıl almaz bir yöne doğru gidiyor. Hepimize bol sabır 🥲

 3 years ago 

Çokça amin gerçekten 🤗💐

Kabullenmediğimiz halde ödemek zorunda olduğumuz bir gerçek.

 3 years ago 

Kabullendiğiimiz an bittiğimiz andır normalleştirmemek lazım 🤦🏼‍♀️

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 60997.20
ETH 2384.69
USDT 1.00
SBD 2.56