Bisiklet 🧡🤗

in Steemit Türkiye2 years ago

Miss gibi hava vardı bugün bizde değerlendirelim dedik ve bisiklet sürmeye çıktık 🤗

5CF2ADED-B1DB-49A3-9D15-DAE5ACD390D8.jpeg

İkili bisikletler sürmek o kadar zor ki başta kahkahalar korkular eşliğinde sonrasında çokça zevkli oldu. Uzun zamandır sürmemiştim. Küçükken bisiklet çok sürerdim ve annem derslerime çalışmıyorum diyee bisikletimi kırmıştı. Tabi hergün bacaklarım kanlı geliyormuşum eve 😂😂

Her bisiklet sürdüğümde aklıma geliyor bisikletimi kırıp hurdacıya 75 kuruşa verdiği..
Uzun zaman bisiklet sürmeyince hamlamışım ve çok tırstım yalan söylemeyim denize ucucam diye.

EA7F7DD4-E59F-4925-B236-2967F806A24D.jpeg

Güzel bir kahve eşliğinde sohbet edip çocuklarını okuldan aldık gülocuğumun. İlkokuldan beri arkadaşız. Daha öncede bahsetmiştim oğlunun isim annesiyim 🤗

Güzel birgündü evlere dağıldık havalar hep böyle gitsin inş

Sort:  
 2 years ago 

Anneler bazen cileden cikabiliyor. 🙈🙈 Iyi gezmeler 😊👍

 2 years ago 

😂😂 teşekkür ederim

 2 years ago 

Levhalara dikkat abliş 🤣

 2 years ago 

😒😒

 2 years ago 

En güzelini yapmışsınız. Ben de ne zamandır istiyorum bisiklet sürmeyi de, belki bu yaza kısmet olur 👍

 2 years ago 

Teşekkür ederim yazı beklemeyin derim hayat ertelemek için çok kısa 🤗💐

 2 years ago 

Bu havada İzmir'de yapılacak en güzel şey bisiklet sürmek. Keyifli sürüşler ve afiyet olsun. :)

 2 years ago 

Teşekkürler🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61609.18
ETH 3390.27
USDT 1.00
SBD 2.48