The Diary Game Better Life 5 Şubat

in Steemit Türkiye2 years ago

Merhaba arkadaşlar.

Oğlumun iki hafta da bir cumartesi günleri de dersleri oluyor. Bu hafta tatildi.
10.00 gibi kahvaltımızı yaptık. Daha sonra hep birlikte yürüyüş yapmaya karar verdik.
Hava soğuktu ama her zaman evde de olmuyor.

Hep birlikte şadırvan boyu yürüdük.
Maalesef nehirde akan su çok azdı. Umarım yaz geldiğinde susuzluk çekmeyiz. :((
Nehir boyu yürüyüp Maraş'a kadar gittik.
Yolda atış poligonu oyun yerinin maalesef kapandığını, tavuk kümesine çevrildiğini gördüm. Sahibi için üzüldüm ama silahla atış yapılan yerde tavukları görmek gülümsetti :))

image.png

Havanın soğuk olmasına rağmen insanlar kendilerini dışarıya atmış. Evde çocukları oyalamak zor. Kimisi kapalı mekanları kimi de bizim gibi yürüyüş yapmayı tercih etmiş:)

image.png

Yolun sonunda park var. Parkta çocuklar oynuyordu. İki tane miniği annesi engelli salıncağına oturtmuş ellerine de bir paket cips vermiş. Çok tatlıydılar.Oğlum oynarken ben de bu iki miniği izledim:)) Maaşallah diyelim.

image.png

Soğuk olsa da insan temiz havayı içine çektiğinde yaşadığını hissediyor. Dönüşte yol üzerinde markette ayva ve nar fiyatlarındaki indirimi görmezden gelemezdik:)) Ayva ve nar aldık. Oradan da başka bir marketten köfte, şiş kebap, yumurta vb. ihtiyaçlarımızı aldık.

Eve geldiğimizde hepimiz acıkmıştık. Aldığım köfteleri tost makinasında pişirdim. Miss gibi koktular. Tost makinam aynı zamanda ızgara. Çok memnunum. İki taraflı ızgaraları çıkarıp yıkayabiliyorum.

image.png

Yanına da tarhana çorbası ve salata yaptım. Yemeğimizi yedik. Çayın yanına da bir Dido çikolata. Ohhh misss.. O kadar yorulmuşum ki bulaşığı zor toparladım. Saatte erken olmasına rağmen gözlerim kapanıyordu. Yine de erken yatıp gece ayakta olmamak için kendimi zorladım.

image.png

Güzel bir günümü sizinle paylaşmak için bilgisayar başına geçtim.
Oğlumla biraz ders ve okuma yapıp yatarız.
Herşey gönlünüzce olsun.
Hepinize mutlu haftasonları dilerim:)))

Sort:  
 2 years ago 

Güzel bir gün olmuş çocuklarda evde otur otur sıkılıyorlar nihayetinde 🤗🌸

 2 years ago 

tesekkur ederim. Bahar gelse de atsak kendimizi disarilara 😊😊

 2 years ago 

Kesinlikle 🤗

Çok güzel bir gün olmuş. Yusuf biraz enerjisini atmistir 😍. Rabbim kuraklıktan her türlü felaketten esirgesin bizleri inşallah. 🤗Köfteler de istah açıcı 😋

 2 years ago 

tesekkur ederim ablam. üsüye üşüye oynadi. eldivenlerini unutmus benimkileri giydirdim. 😁 amin... kofteler icin tr den buraya kasap getirmisler. kendileri boyle yapamiyor. 😁👍

 2 years ago 

Maşallah ellerinize sağlık çok güzel görünüyor hepsi

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 67402.68
ETH 3481.04
USDT 1.00
SBD 2.65