The Diary Game -Better Life 3.Season 06 Eylül 2021// Sınıf Süslemesi ve Akşam Yemeği

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Arkadaşlar Hepinize Merhabalar,

Yaklaşık bir haftadır sizlerden uzak kaldım. İş yoğunluğumdan dolayı pek paylaşım yapamadım fakat zamanım oldukça paylaşımlarınıza yorum yapmaya çalıştım.

Bugün sabah erkenden uyandım, biraz evi toparladım. Daha sonra saat 08.20 gibi arkadaşımın arabasıyla okula gittik. Pandemiden dolayı okullar burada 13 Eylülde açılacağı için bizde biraz genel temizlik yapalım dedik. Kahvaltımızı yaptık. Kahvaltıdan sonra sınıflarda eksik kalan süslemeleri yaptık ve sınıflardaki diğer eksiklikleri tamamladık.

image.png

image.png

Saat 13.30 gibi öğle yemeği için okulun yemekhanesine gittik ve yemeğimizi yedik. Yemekten sonra biraz istirahat ettik. Sabah okula gelirken su bazlı süpürgemi getirmiştim. Çünkü dinlenme salonumuzdaki bir kaç koltuğun yıkanması gerekiyordu. Bizde arkadaşımla beraber yıkayalım dedik. Öğleden sonra bu koltukları arkadaşımla beraber yıkadık. Bizi biraz yordu diyebilirim. Uzun zamandır bu şekilde bir iş yapmamıştım. En son kendi evimin koltuklarını yıkadığımı hatırlıyorum. Ama bizim için tatlı bir yorgunluk oldu diyebilirim. Bu yorgunlukta evde akşam yemeği yapamayacağımı düşünen sevgili eşim akşam yemeği için bizi dışarıya götürdü.

image.png

Evimizin yakınına çok güzel açık çarşı yapılmıştı. Orada bulunan meşhur tavukçuda yemeğimizi yedik. Yemekten sonra çarşıyı ve birkaç mağazayı gezdik. Akşam vakti bu çarşıyı gezmeyi çok seviyorum. Çünkü ortamı ve havası o kadar güzelki tüm yorgunluğumu atıyorum. Çarşıyı gezdikten sonra yine çarşıda bulunan İstanbul Beyoğlunun havasını andıran Polen Sweetste tatlımızı yiyip biraz dinlendikten sonra evimize geçtik.

image.png

image.png

Eve geldikten sonra daha önceden reçelini yapmak için doğrayıp şekerde beklettiğim şeftalileri kaynattım. Kaynatıp kıvam aldıktan sonra onları şişelere doldurdum. Bu arada bilgisayarımda paylaşımımı hazırladım. Bu şekilde yorucu ve bir o kadarda keyifli bir gün geçirmiş oldum.

Sort:  
 3 years ago 

Güzel ve bir o kadar da yorucu bir gün geçirmişsiniz yormayın kendinizi bu kadar🌹💖

 3 years ago 

tesekkur ederim. 🥰🌹

Dolu dolu bir gün olmuş 🤗

 3 years ago 

tesekkir ederim.😊🌸

 3 years ago 

Harika

 3 years ago 

tesekkur ederim 😊

 3 years ago 

tesekkur ederim😊🌼

 3 years ago 

Sizin icin güzel ve yorucu BİR gun olmus

 3 years ago 

tesekkur ederim😊🌼

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Steemit-Turkiye topluluğunda aktif olmaya devam ediniz. Duyurulardan ve kurallardan haberdar olmak için resmi hesabı takip ediniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 67878.14
ETH 2626.92
USDT 1.00
SBD 2.64