You are viewing a single comment's thread from:

RE: Eskiye yolculuk

in Steemit Türkiye3 years ago

Ben de bilmiyorum sındıyı acaba sini mi ki 😁 Bizde tepsiye sini diyorlar bildigim kadariyla. Cocukken Istanbuldan köyümüze gittigimiz de babaannemlerin konusmalarina cok gulerdik farkli gelirdi. Surekli duzeltirdim. Babaannem de bana gavurun doğurduğu derdi hic unutmam🤣Paylasim icin tesekkurler. Guzel anilarimi hatirladim 🌹

Sort:  
 3 years ago 

Kesinlikle gülümsemek için harika bir sebep oldu. Buna ihtiyacımız vardı. Sındı sini değil bizde de sini denir tepsiye 🤭

 3 years ago 

tüh tutturamadim😁 dogru cevabi sabirsizlikla bekliyorum. umarim bugun dogru cevap gelir. uykularimi kaciracak 😁

 3 years ago 

🤣🤣🤣 Bugün içinde cevaplayabilirim sanırım 🤭

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 61498.89
ETH 2962.80
USDT 1.00
SBD 2.49