İlk Adım 500 SP Hedefe Ulaştım (First Step 500 SP Reached Target)

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Mart 2021 tarihinde platforma girdiğim zaman beni bu kadar destekleyen bir toplulukla karşılaşacağımı düşünmüyordum. Fakat ilerleyen günlerde steemit konusunda insanlarla tanıştım. Onların yol göstermesi ve yardımlarıyla çok hızlı bir şekilde ilk hedefim olan 500 SP ulaştım.

When I entered the platform in March 2021, I did not think that I would encounter such a supportive community. But in the following days, I met people on steemit. With their guidance and help, I reached my first goal of 500 SP very quickly.

image.png

Aşağıdaki resimde power up yapmadan önceki wallet adresimin görseli bulunmaktadır. Bir adım sonra power up yaparak 500 SP geçeceğim.

In the picture below is the image of my wallet address before power up. One step later, I will power up and pass 500 SP.

image.png

Aşağıdaki resimde 500 SP geçtiğim görsel bulunmaktadır.

In the picture below, there is the image that I passed 500 SP.

image.png

Şuan için sistemde nerelere delege yapacağımı bilmiyorum. Ama ilerleyen günlerde sistemin desteğiyle hesabımı geliştireceğim. Sistemin gelişeceği faydalı yerlere delege yapmayı düşünüyorum.

Bu postuma desteklerinizi bekliyorum. İleride bende bir steemit'in balina hesabı olabilirim.

For now, I don't know where to delegate to in the system. But in the coming days, I will improve my account with the support of the system. I'm thinking of delegating to useful places where the system will develop.

I look forward to your support for this post. In the future, I can be a steemit whale account.

Sort:  
 3 years ago 

Tebrik ederim 👏

 3 years ago 

Teşekkürler

 3 years ago 

Tebrik ediyorum :)

 3 years ago 

Teşekkürler Gülfuren Hanım

Tebrikler umarım en kısa sürede 1000 sp hedefinize ulaştığınızı görürüz:)

 3 years ago 

İnş 🙏

Tebrikler👍

 3 years ago 

Tesekkur ederim🌹

merhaba;

Steemitte aktif olduğun için teşekkür ederiz.

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi..png

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62416.00
ETH 2447.19
USDT 1.00
SBD 2.62