El işi Çalışmamız // Kağıt üzerinde eldiven :))

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba arkadaşlar. Nasılsınız.
Bir süredir kayınvalidemgili misafir ettik. Çok fazla buralara bakamadım.
İnşallah kıymetli paylaşımlarınızı okumaya ve paylaşımlara yapmaya devam edeceğim.

image.png

Oğlumla birlikte kış kıyafetlerinden eldiveni seçip güzel bir çalışma hazırladık. Bunu sizinle paylaşmak istedim.
Birlikte yaptığım herşey çok keyifli. Okula başlamadan önce kağıt, makas, yapıştırıcı oğlum için bir kabustu diyebilirim. Sevmiyordu. Çok üzülüyordum. Çünkü ben bu tarz etkinlikleri yapmayı, bu şekilde yeni şeyler üretmeyi çok seviyorum. Okulda el işi dersiyle birlikte oğlum da başlarda zorlansa da şuan bu etkinlikleri yapmaya gayret gösteriyor.

image.png

image.png

image.png

Kışın kullandığımız atkı, bere, eldiven, kabandan herhangi birini seçip üzerini iple kapladık. Bizde bir eldiven üretmiş olduk. Hem de el kaslarımızı çalıştırdık. Yapıştırıcı kullanırken etrafı kirletmemek bence büyük bir beceri. Yaptığı işi temiz ve düzenli yapmayı öğrenmesi için çabalıyorum. Düzen yapılan en ufak işlerle başlar. Bu tarz etkinliklerde öğrendiklerinin hayat boyu ona yardımcı olacağını düşünüyorum.
Öğretmenimiz hiçbirşeyi es gecmiyor. Seneye de ellerine yün, şiş verip atkı, bere ördürürse ben şaşırmayacağım :)))

image.png

Mutlu, huzurlu, sağlıklı günler dileğiyle..
Hoşçakalın..

Sort:  
 3 years ago 

👍🏽

 3 years ago 

tesekkur ederim. 😊

çok güzel bir etkinlik olmuş. çocuklar elle tutulur şeyler yaptığında daha çok öğreniyor hem de eğleniyor.yusuf un ve senin ellerinize sağlık .😘

 3 years ago 

tesekkur ederim ablam 🥰😘

Güzelmiş, kolay gelsin.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64071.08
ETH 2763.75
USDT 1.00
SBD 2.66