**club100** The diary game 11.02.2022

in Steemit Türkiye2 years ago

Merhabalar arkadaşlar nasılsınız.Şükür ben iyiyim.

Bugün sabah kalktım. Kahvaltı hazırladım. Kahvaltıda daha önce pizza yaptığımda artan sucuk,kaşar peyniri ve biber vardı. Onları değerlendirmek istedim ve yaptığım omlete ekledim. Lezzetli bir omlet oldu.:))

image.png

Kahvaltıdan sonra evi toparladım. Eşim oğlumu okula götürdü sonra da cuma namazına gitti. Namaz çıkışı hava çok güzel olduğu için biraz yürüyüş yapalım istedik.

Oğlumun okulunun orada eşimle buluştuk. Şadırvanda nehir boyu yürüdük. Kafelerde oturacak yer bulamazsınız. Ama yol boyu oturacak banklar daha boştu.

Hava 13 dereceydi sanırım. Üzerime mont almadım ve neredeyse terledim diyebilirim.
Kış günü bu havalar bize güzel gelse de yaz mevsiminde yaşayacağımız su ve sıcaklık problemlerini de düşündürüyor. Hayırlısı..

image.png

Oğlumun okul çıkış saatine kadar dışarılardaydık. Markete ve pazara da uğradık. Marketten akşam yemeği için tavuk ve mantar aldım. Oğlumun çıkış saati geldi. Ve eve geri döndük.

Maalesef yine acı bir gerçekle karşılaştık.
O kadar yol yorgunluğunun üzerine elektrik yoktu. Ben de moral motivasyon sıfır. Çünkü yemeğim de yoktu.

Merdivenleri güç bela çıkıp eve ulaştık. Küçük tüpte önce tavuk ve mantarı soteledim. Elektrik gidince biz de su da olmuyor. Evdeki şişe suyla idare ettim.

Sote piştikten sonra makarnayı pişirdim. Olduğu kadar sofrayı kurdum. Yemeğimizi yedik.

image.png

Çay içelim derken elektrik geldi.
Daha sonra oğlumla çalışması gereken konular vardı onlara göz attık. Güzel bir günün ardından sizlerle yaşadıklarımı paylaşmak için bilgisayarın başına geçtim. Bugünlük benden bu kadar.

image.png

Bugünümü benimle paylaştığınız için teşekkür ederim.

Kendinize iyi bakın.Hoşçakalın..

Sort:  
 2 years ago (edited)

Sayfanızı görünce iştahım açıldı Afiyet olsun Güzel bir gün geçirmişsiniz. 🙏🤗

vakit bulursanız blogumda paylaştığım @disconnect hesabının paylaşmış olduğu yarışmalara katılmanızı tavsiye ederim Sizin gelişiminiz ve aktifliğiniz açısından faydalı olacağını düşünüyorum. 🙏🤗

 2 years ago 

yorumunuz ve yönlendirmeniz icin tesekkur ederim. @disconnect hesabini inceleyecegim. suan rahatsizim. iyilesince insallah paylasimlara devam. 👍😊🌷

 2 years ago 

Güzel bir gün geçirdik. Bu mevsimde havanında bu kadar güneşli ve sıcak olması günümüze ayrı bir güzellik kattı🌹🌹😍

 2 years ago 

Guzel bir gundu.tesekkur ederim 👍🥰

 2 years ago 

Paylasimin başında omlet gorunce iyiki bu yaziyi aksam okumadim dedim kendi kendime. Cunku sabahi bekleyemeden omlet yapasim gelirdi heralde 😊 Ayrica elektrikler olmadan bence ortaya yemek cikarmissiniz. Guzel bir günlük yazisiydi.

 2 years ago 

Gunlugumu okuyup yorumladiginiz icin tesekkur ederim. 🌸😊

güzel bir gün olmuş.elektriğe bir çare bulurlar inşalllah. yazın da çok güzel .uğraşıp emek veriyorsun her postuna.bu çok belli oluyor. ✨hiç sıkılmadan okuyorum.😘

 2 years ago 

insqllah ablam. cok tesekkur ederim. begenmene cok sevindim. 🥰😘🌹

Congratulations 🎉🎉🎉! This post has been upvoted through @steemcurator08

Operated by: @ngoenyi
Curation team: Life and Humanity

Keep being active

 2 years ago 

Thank you very much 😊🎁💐

Zor şartlarda yemek yapmak zor elinize sağlık..
Hele su olmadan yapmak daha zor...
Yine de güzel bir gün olmuş..

 2 years ago 

tesekkur ederim 🌸😊

 2 years ago 

Çok güzel bir gün olmuş gerçekten. Elektrik kesintisi yanında su kesintisi can sıkıcı olsa da 💐

 2 years ago 

yemek yapip yedikten sonra geldi. Becerilerimizi sınıyor 😊 yorumunuz icin tesekkur ederim.🌸

merhaba tekrar kaliteli gönderinizi bekliyoruz :)

 2 years ago 

ilginiz ve takibiniz icin tesekkur ederim. Burada yazmayi seviyorum. elimden geldigince devam edecegim. 👍😊🌸

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Zor koşullarda yapılan yemeklerin lezzeti farklı olur.

 2 years ago 

haklisiniz. tesekkur ederim yorumunuz icin. 😊🌸

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 67644.39
ETH 3483.63
USDT 1.00
SBD 2.65