Akşam yemeği menüm//CLUB5050

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar.
Bol bol sıkılıp, sıkı can iyidir kolay kolay çıkmaz sözünü
en derinde hissettiğimiz şu kış günlerinden selamlar hepinize..

Bu aralar evden pek çıkmıyorum.
O kadar ki ekmeğimi dahi kendim yapıp oğlum ve eşimi bu zahmetten kurtarmaya gayret gösteriyorum:))

image.png

Sizlerle dün akşam ki menümü paylaşmak istiyorum. Dışarıda aperatif yeme kültürümüz pek yok.
Dışarıda yiyeceksek genelde döner yemeğe gideriz. Hamburger, pizza, lahmacun elimden geldiğince kendim yaparım.

Dün ki menümde de;
tarhana çorbası,
hamburger(Oğlum hamburger diyor ama aslında köfte ekmek:))
patates kızartması vardı.

Hamburger için önce ekmek hamurumu yoğurup dinlendirip fırına verdim. Köfte harcımı hazırlayıp dinlendirdim.
Köfte harcında iç yağ koyuyorum. Lezzetini arttırıyor.Burada yağlı kıyma satılmıyor. Hatta iç yağını bile birkaç kasap gezip zar zor buldum diyebilirim. Satmıyorlar.Yok diyorlar vs.

image.png

Patateslerimi soydum uzun uzun dilimleyip sirkeli suda beklettim. yıkadım, kuruladım ve kızarttım. Köftelerimi yağda kızarttım. Pişen ekmekleri soğuması için balkona koydum :))

image.png

Ekmekler çıtır çıtır çok güzel oldu. Ekmeğin içine köfte, patates ve evdeki malzemelerle yaptığım salatadan koydum.
Dedim ya dışarı çıkasımız yok çıksakta pazarda markette sebzelerin kendilerine hayrı yok.
İnsanın önce gözü doymalı. Gözünüz doydu mu hiç birşeyin eksikliği size sıkıntı vermez :))
Hazır ekmekle yapsam oğlum ekmeğin yarısını yer kalanın köftelerini çıkarır yer masallah hepsini yedi. Çok sevmiş oğluşum. Şifa olsun:))

image.png

Eline sağlık demelerine bile gerek yok, bayıla bayıla yemeleri benim için en büyük motivasyon..

Ailenizle keyifli sofralarınız eksik olmasın.
Hoşçakalın:))

Sort:  
 3 years ago 

Ellerinize sağlık çok güzel gözüküyor 😋

 3 years ago 

Ellerinize sağlık. En güzeli ev yapımı zaten dışarıda ne yediğimiz belli değil😌

 3 years ago 

tesekkur ederim. haklisiniz. 🥰👍

Çok güzel görünüyor elinize sağlık

 3 years ago 

tesekkur ederim. 🌸🥰

 3 years ago (edited)

Ellerine sağlık yavrum çok güzeldi. En kısa sürede tekrarını bekliyoruz.😋😋

 3 years ago 

insallah. 🥰😊

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61659.26
ETH 2446.04
USDT 1.00
SBD 2.60