The Diarygame Better Life / Tarihi Yerleri Gezdiğim Günlüğüm

Sabah çok erken olmayan saatte kalktım. Canım evde kahvaltı hazırlamak istemiyordu yakınlardaki çay bahçecinde gidip yeşil ağaçlar ve tarihi atmosfer içinde güzel bir kahvaltı yaptım. Kahvaltı için vazgeçilmezim olan siyah çay ve küçük dere otlu poğaçaları tercih ettim. Bir taraftan kuşların sesini izledim. Bir taraftan kedilerin miskin miskin uyuyuşlarını.

DSCF4937.JPG

Bu güzel atmosfer kahvaltıyı bile unutturmuştu. Kahvaltıdan sonra bir Türk kahvesi içtim. Günlük planımı kontrol ettim. Yola çıktığımda ilk varış noktası bir müze oldu müzede uzun uzun gezip tarihi eserlerin muhteşem dokularını inceledim. Bütün günümü burada geçirmeyi planlamıştım öylede oldu. Sadece bir ara müzenin hemen yakınlarındaki kütüphaneye gidip en son ödünç aldığım kitabı verdim.

DSCF5152.JPG

DSCF5153.JPG

Camilerin kubbeleri tarih öncesi kralların prenseslerin mezar taşları i gördüm bu eserleri incelerken insan geçmişe gittiğini hissediyor özellikle müzenin çevresine özenle dikilmiş ağaçları uzun uzun izledim. Müze görevlisinden içindeki eserlerle ilgili bilgi aldıktan sonra biraz acıktığımı ı fark ettim. Oturup yemek yiyecek vaktim olmadığı için yakınlardaki fırından ekmek biraz atıştırmalık alıp taşınabilir bardaktaki çayımla o nefis atıştırmalıkları yedim.

DSCF5043.JPG

DSCF5045.JPG

Bir taraftan günün yorgunluğu bir taraftan nefis peynirli, patatesli, kıymalı böreğin nefis tadı evimin yolunu tuttum yarın ki planımda aynı şekilde olabilir diye düşündüm. Güzel bir yeşil çay bahçesi bulup kahvaltı yaptıktan sonra tarihi meskenleri gezip mutlu bir gün geçirmek.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

@steemit-turkiye 🤗

Sort:  

quality post (1).png

Günün Kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit Türkiye topluluğunda aktif olmaua devam ediniz.

 3 years ago 

👍

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60961.08
ETH 2363.44
USDT 1.00
SBD 2.52